Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 175403856
BG411, „БДЖ–Товарни превози” ЕООД, ул. „Иван Вазов” № 3, За: инж. Милена Милушева – отдел „Обществени поръчки и проекти”, по документацията за участие и инж. Евелина Аспарухова – отдел „Ремонт на товарни вагони”, България 1080, гр.София, Тел.: 0886 441230; 0889 001787, E-mail: mmilusheva@bdz.bg, Факс: 02 9877983
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://bdzcargo.bdz.bg/bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://bdzcargo.bdz.bg/bg/profile.html.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Абонаментно поддържане изправността на 10 броя стругове във вагоноремонтните цехове и локомотивните депа на „БДЖ-Товарни превози” ЕООД за едногодишен период”. Информация за обявата е публикувана в Портала на Агенцията по обществени поръчки с ID № 9067625.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
50000000
Описание:
Услуги по ремонт и поддръжка
Срок за получаване на офертите
11/09/2017 , 16:45 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
На основание чл. 188, ал. 2 от ЗОП, Възложителя удължава срока за получаване на оферти по настоящата обществена поръчка с предмет:„Абонаментно поддържане изправността на 10 броя стругове във вагоноремонтните цехове и локомотивните депа на „БДЖ-Товарни превози” ЕООД за едногодишен период”, с 6 (шест) календарни дни, считано от изтичането на определения в обява с рег. № 01-21-18/24.08.2017 г., краен срок за получаване на оферти - 11.09.2017 г. в 16:45 ч., тъй като не са получени минимално изискуемите по закона три оферти. След изтичане на срока, посочен в Раздел ІІІ от настоящия документ, Възложителят ръзглежда и оценява получените оферти независимо от техния брой. Дата и час на отваряне на офертите: 12.09.2017 г. в 10:00 ч. Място на отваряне на офертите: административната сграда на Централно управление на „БДЖ - Товарни превози” ЕООД, находяща се в гр. София, п.к.1080, ул.”Иван Вазов” № 3. Обявата с приложенията са публикувани на следния електронен адрес: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/obiavi-za-obshtestveni-poruchki/abonamentno-poddurjane-na-strugove-2017.html.
Дата на изпращане на настоящата информация