Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

93-17-209

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

31.08.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

BG411, Министерство на финансите, ул. Г. С. Раковски № 102, За: Калин Цветков, България 1000, София, Тел.: 02 98592704, E-mail: k.tsvetkov@minfin.bg, Факс: 02 98592898

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.minfin.bg/bg/procurement?id=142.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

50000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Предоставяне на услуги по извънгаранционна поддръжки за две софтуерни системи- WEB базирана информационна система на ВАСУ “Финанси“ и Автоматизирана система за оповестяване (АСО) на Министерството на финансите, за срок от три години“.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

72267100

Описание:

Услуги по поддържане на софтуер на информационните технологии


Срок за получаване на офертите

11/09/2017 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Офертите трябва да съдържат: 1. Данни за ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на обществената поръчка; 2. Техническо предложение – по образец Приложение № 2; 3. Ценово предложение – по образец Приложение № 3; 4. Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1-5 и 7 от ЗОП по образец - Приложения № 4 и 5. При подписване на декларациите следва да бъдат спазени изискванията по чл. 97, ал. 6 от ППЗОП, във връзка с чл. 40 от ППЗОП; 5. Декларация по чл. 66, ал.1 от ЗОП - по образец Приложение № 6; 6. Декларация за съгласие от подизпълнител - по образец Приложение № 7 /ако е приложимо/; 7. Декларация за по чл. 66, ал. 2 - по образец Приложение № 8 /ако е приложимо/; 8. Декларация за по чл. 66, ал. 2 по образец - Приложение № 9 /ако е приложимо/; 9. Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на датите и получателите, заедно с доказателството за извършена услуга за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, по образец Приложение № 13; Доказателства за извършена/и услуга/и могат да се представят под формата на удостоверения, референции, приемо-предавателни протоколи и др., или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 10. Списък на екипа за предоставяне на услугите, включващ всички собствени или наети експерти, които ще участват в предоставянето на услугите. – по образец Приложение № 12; 11. Заверено копие на валиден сертификат за съответствие на система за управление на качеството на участника със стандарт EN: ISO 9001:2008, или еквивалент, с обхват в областта на проучването, проектирането, разработването, доставката, внедряването, инсталирането и поддържането на информационни системи и софтуер и заверено копие на валиден сертификат за управление сигурността на информацията, съгласно стандарт EN ISO 27001:2013, или еквивалент, с обхват в областта на проучването, проектирането, разработването, доставката, внедряването, инсталирането и поддържането на информационни системи и софтуер, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Офертите се подават до 17:30 ч. на 11.09.2017 г., на адрес: Министерство на финансите - деловодство, гр. София 1040, ул. "Г.С. Раковски" № 102, в запечатана непрозрачна опаковка от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху опаковката участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон, факс, електронен адрес и предмета на поръчката. Участникът следва да изпрати офертата си така, че да обезпечи нейното пристигане на посочения от възложителя адрес преди изтичане на срока за подаване на оферти. Рискът от забава или загубване на офертата е за участника.

Дата на изпращане на настоящата информация

31/08/2017  (дд/мм/гггг)