Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

ЦУ-02-346

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

23.08.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 130339616

BG411, Национална служба за съвети в земеделието, ул. Банско шосе №7, За: Иванка Тодорова, България 1331, София, Тел.: 02 8100990, E-mail: office@naas.government.bg, Факс: 02 8100992

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.naas.govenment.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.naas.government.bg/bg/1036/3053/3600.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

65000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Актуализиране и надграждане на информационна система за управление на консултантската дейност в структурата на Национална служба за съвети в земеделието

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

48610000

Описание:

Системи от бази данни


Срок за получаване на офертите

04/09/2017 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Показатели за оценка: Име: [К1-Ценово предложение: Ц= Ц min / Ц предл. Х 100;] [Тежест: [50%] [К2- срок за изпълнение С = С min / С предл. Х 100] [Тежест: [20%] [К3- Срок за отстраняване на пропуски по време на тестването: Т = Т min / Т предл. . Х 100] [Тежест: [15%] [ К4- гаранционна подръжка Г = Г предл / Г max. Х 100 ] [Тежест: [15%] К = 0.50 х Ц + 0.20 х С + 0.15 х Т+ 0.15 х Г където: К - комплексна оценка в точки; Максимален брой точки- 100. Гаранция за изпълнение- 5 (пет)% от стойността на договора. Гаранцията може да бъде представена като парична сума, внесена по банковата сметка на възложителя, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Място на отваряне на офертите: Централно управление на НССЗ, зала на ет.3, адрес: София, ул. „Банско шосе“ №7. Офертите ще бъдат отворени на публично заседание на Комисията. При отварянето на офертите могат да присъстват представители на участниците и представители на средствата за масово осведомяване. Офертата се представя лично от участника или от упълномощен от него представител, чрез пощенска или куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адрес: гр. София, ул. „Банско шосе“ №7, Национална служба за съвети в земеделието, ет.3- деловодството и съдържа: I. Приложения 1. Приложение №1- Техническа спецификация; 2. Приложение №2- Методика за определяне на комплексна оценка; 3. Приложение №3- Проект на договор; 4. Приложение №4- Образци с номера от 1 до 11. II. Образци: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата- по Образец №1; 2. Заявление за участие- по Образец №2; 3. Представяне на участника- по Образец №3; 4. Пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата обществена поръчка; 5. Техническо предложение- по Образец № 4; 6. Ценово предложение - по Образец № 5; 7. Декларация по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП - по Образец № 5; 8. Декларация по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП - по Образец № 7; 9. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици – по Образец № 8; 10. Декларация за конфиденциалност по чл.102 от ЗОП– по Образец № 9; 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител– по Образец № 10; 12. Декларация по чл.101, ал.11 от ЗОП– по Образец № 11; 13. Спикък по чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП- по Образец № 12; 14. Списък на екипа за изпълнение на поръчката- по Образец № 13. Всички документи, в посочения ред, свързани с участието в поръчката, се представят в запечатане непрозрачна опаковка. Върху опаковката се посочват: 1. Наименованието на участника, включително участниците в обединението (когато е приложимо); 2. адрес за кореспонденция, телефон и по възможност- факс и електронен адрес; 3. наименование на поръчката. Начин на плащане- по схемата, описана в проекта на договор.

Дата на изпращане на настоящата информация

30/08/2017  (дд/мм/гггг)