Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Подмяна на подови настилки и извършване на други съпътстващи дейности, свързани с нея на I-¬ви, II-¬ри и III-¬ти етаж в крило „Стационар“ на УМБАЛ „Света Екатерина“ ЕАД, съгласно техническа спецификация и ориентировъчна количествено-стойностна сметка на Възложителя.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
45430000
Описание:
Работи по полагане на подови настилки и стенни облицовки
Срок за получаване на офертите
20/07/2017 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Всички представени документи към офертата да са заверени с гриф „Вярно с оригинала“ и подпис на участника, както и печат ако участникът е юридическо лице, както и име и фамилия на лицето, което представлява участника.
Офертата трябва да отговаря на следните условия: Офертата и всички документи към нея се подават на български език. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице документите му за регистрация се представят в официален превод, а всички останали документи на чужд език и в превод. Всяка оферта трябва да съдържа документи, представляващи: документи за подбор, техническо предложение, вкл. линеен график за изпълнение на поръчката, документ за извършен оглед обекта на поръчката, ценово предложение. Техническото предложение и ценовото предложение може да представляват и един документ.
Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката могат да бъдат получени на посочения по-горе интернет адрес. Пълната техническа спецификация и условията за изпълнение предмета на обществената поръчка са публикувани в „Профила на купувача“ на УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД на посочения по-горе интернет адрес: http://svetaekaterina.eu/profile/public_orders/.
Офертата на участника, заедно с приложените към нея необходими документи и опаковката да бъдат с надпис:
До
УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД, гр. София, п.к. 1431, бул. „Пенчо Славейков“ № 52 А,
Оферта за „Подмяна на подови настилки и извършване на други съпътстващи дейности, свързани с нея на I-ви, II-ри и III¬ти етаж в крило „Стационар“ на УМБАЛ „Света Екатерина“ ЕАД, точен адрес на подателя, лице за контакт, както и телефон, имейл и факс за връзка.
Оглед на обекта за изпълнение на СРР може да бъде извършен на 17.07.2017 г. в 13: 30 ч. от представители на потенциалните участници срещу представено пълномощно, когато огледът ще се извърши от лица, различни от представляващите ги.
Цените, посочени от участника, трябва да бъдат в български лева без включен ДДС. В тези цени трябва да включат: разходите по доставката им, както и всички разходи, извършени от участника във връзка с изпълнението на обществената поръчка.
Дата на изпращане на настоящата информация