Версия за печат

BG-Раднево

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ИП-1180

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

07.06.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000802406

BG344, Средно училище Гео Милев, ул. Георги Димитров 24, За: Иван Боев Пейчев, България 6260, Раднево, Тел.: 089 7881701, E-mail: sourad@abv.bg, Факс: 0417 82618

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://sou-radnevo.idwebbg.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://sou-radnevo.idwebbg.com.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

82000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предмет на поръчката: „Ремонт на помещения в СУ „Гео Милев” гр. Раднево“ Кратко описание: Ремонтни и възстановителни дейности в санитарни и учебни помещения в СУ „Гео Милев“ гр. Раднево. Срок за изпълнение на поръчката: До 60 дни, считано от датата на сключване на договора. Особености относно начина на приемане на строителството по договора: Приемането на строително-ремонтните работи, предмет на настоящия договор, се извършва от приемателна комисия, назначена от Възложителя, след обявяване на готовност от Изпълнителя и след представяне на следните документи: - сертификати за качество и произход на вложените материали и първични документи за произход -двустранно подписан приемо – предавателен протокол - образец Акт 19 -анализни цени на изпълнените операции -акт Образец 12 за установяване на всички видове СМР, подлежащи на закриване. Изискване за гаранционния срок: Гаранционният срок е 5 (пет) години, и започва да тече след успешно завършване на 72 часовите изпитания на Реактор утаителя. По време на гаранционният срок, Изпълнителят със свои сили и средства отстранява в срок до 48 часа след уведомяване от Възложителя, появили се пропуски и дефекти, дължащи се на некачествено изпълнение, които се установяват с констативен протокол. Начин на плащане: Плащането се извършва до в срок до 30 /тридесет/ дни след двустранно подписан протокол за извършената работа, представяне на акт образец № 19, представяне на оригинална фактура, издадена съгласно чл.113 от ЗДДС и след представяне на документи по чл. 66, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП при сключени договори с подизпълнители. Изискания за качество при изпълнение на поръчката: Изпълнителят и подизпълнителят/ите при изпълнението на договорите за обществени поръчки са длъжни да спазват всички приложими правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право съгласно приложение № 10 от ЗОП.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях


Срок за получаване на офертите

23/06/2017 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация


Дата на изпращане на настоящата информация

07/06/2017  (дд/мм/гггг)