Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

4

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

05.06.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 130367715

BG411, УМБАЛ Света Анна - София АД, ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1, За: Боян Авджийски / Диана Бенгарска, България 1750, София, Тел.: 02975-9011, E-mail: otdel.opd@abv.bg, Факс: 02975-9011

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.sveta-anna.eu/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.sveta-anna.eu/OP.html.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

49900 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предметът на поръчката е доставка на системни компоненти и изграждане на пневматична транспортна система в Източен блок на УМБАЛ "Света Анна" - София АД. Пневматичната транспортна система /ПТС/ следва да бъде компютърно управлявана за транспортиране на материали между отделенията в Източния блок на лечебното заведение, да се състои от тръби със сечение 110mm, потребителски станции, устройства за промяна на въздушното налягане в тръбите, контейнери за пренос на материали, централно компютърно управление и възможност за отдалечен достъп и контрол на системата. Системата следва да бъде конфигурирана от 10 потребителски станции, взаимно свързани с тръбни трасета, информационни и силови кабели. Изпращането, пренасочването и съхранението на транспортните контейнери следва да бъде управлявано от централна компютърна система с цел осигуряване на автоматичен плавен пренос на транспортните контейнери между две потребителски станции. която да е компютърно свързана с подходящ софтуер и интернет връзка за контрол от разстояние. Изборът на точка на доставка следва да се осъществява от всяка станция чрез клавиатура за въвеждане на потребителски адрес. Системата трябва да позволява всички потребителски станции да бъдат зареждани с контейнери едновременно, заявките да бъдат обработвани автоматично, докато системата не изпълни всички поръчки. ПСТ трябва да позволява програмиране на приоритетни станции при изпращане на транспортните контейнери и селектирана промяна на скоростта на транспорт на контейнерите от предварително избрани станции, ако е необходимо. Отделните потребителски станции да позволяват изключване, без това да се отразява на работата на системата. Срокът за изпълнение на поръчката е по предложение на участника в дни, но не по-дълъг от 60 календарни дни, считано от датата на влизане в сила на договора. Офертите на участниците за изпълнение на поръчката трябва да са в пълно съответствие с техническата спецификация, изготвена от Възложителя и представляваща неразделна част от процедурата. Участниците подават само една оферта за комплексно изпълнение на поръчката, като не се допуска представяне на варианти. Начинът на плащане е по предложение на участника в левове, по банков път, на посочената от Изпълнителя банкова сметка, отложено до 60 дни след извършване на дейностите по доставка, изграждане, инсталация, пускане в експлоатация и представяне на фактура, приемо-предавателен протокол и паспорт и ръководство за експлоатация на български език.Участникът следва да предложи гаранционно обслужване на изградената инсталация. Гаранционният срок е по предложение на участника в месеци, но не по-кратък от 24 месеца от пускането в експлоатация. Обявената от Възложителя прогнозна стойност обхваща доставка на описаните в спецификацията системни компоненти, изграждане на системата, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка. Офертите на участниците следва да съдържат: 1.Списък на документите,съдържащи се в офертата; 2.Удостоверение за актуално състояние; 3.Декларация за срок на валидност на офертата; 4.Административни сведения; 5.Декларация за запознаване с проекта на договор; 6.Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП.; 7.Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.3-5 от ЗОП. 8.Списък на дейностите, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената дейност; 9.Списък на техническите лица, които ще участват в изпълнението на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния им опит 10.Техническо предложение за изпълнение на поръчката 11.Ценово предложение.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

44164200

Описание:

Тръбни инсталации


Срок за получаване на офертите

13/06/2017 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Офертата се представя в Деловодството на УМБАЛ "Света Анна" - София АД - град София, ж.к. Младост 1, ул. "Димитър Моллов" №1, в непрозрачен, запечатан плик, надписан, както следва: •Име на участника •Предмет на публичната покана •Адрес за кореспонденция •Телефон/факс •Електронен адрес. Достъп до документацията за участие ще бъде предоставен на всички заинтересовани участници на сайта на Възложителя - www.sveta-anna.eu. Офертите ще бъдат отворени на 14.06.2017 г. от 10.00 часа в Административна сграда на лечебното заведение. Отварянето на офертите /действията по чл.97 от ППЗОП / е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, след представяне на документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно.

Дата на изпращане на настоящата информация

05/06/2017  (дд/мм/гггг)