Версия за печат

BG-Павликени

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

286

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

02.06.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 104508837

BG321, Многопрофилна болница за активно лечение-Павликени ЕООД, ул. Васил Петлешков № 2, За: Ренета Кръстева, България 5200, Павликени, Тел.: 0882 878777, E-mail: mbal_pavlikeni@abv.bg, Факс: 0610 51357

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=167&lang=bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=167&lang=bg.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

28390 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Снабдяване под формата на купони за хранителни продукти от всички хранителни групи за служителите на „МБАЛ Павликени” ЕООД съгласно чл. 285 Кодекса на труда и Наредба № 11 за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и добавки към нея“. Поръчката обхваща снабдяване с купони за предпазна храна на стойност 2,00 лв./с ДДС/ или 1,67 лв. /без ДДС/, на служител месец за месец. Прогнозния обем за една година ще е до 17 000 броя хранодни с единична цена 2,00 лв. /с ДДС/ или 1,67 лв. /без ДДС/. Броят на купоните се определя месец за месец в зависимост от броя работни дни на всеки служител и или 12 часово дежурство. Изпълнителят на настоящата поръчка е необходимо да осигурява ежедневно предпазна храна. Видовете храни са предвидените като предпазна храна по Наредба 11, като в приложение към документацията се прилага спецификация-Приложение № 2 с необходимия минимум хранителни продукти. Изпълнителят на настоящата поръчка трябва да има обект за търговия на храни на територията на град Павликени, в който ежедневно да се продават описаните в спецификацията-Приложение № 2 хранителни продукти. Служителите на „МБАЛ Павликени” трябва да могат да получават ежедневно от магазина хранителни пордукти по цени на дребно, срещу представени заверени списъци и купони. Начинът, гарантиращ сигурността им, се описва в договор. В приложена спецификация са изброени в позиции продукти, които непременно трябва да присъстват в номенклатурата на участника и са определени съгласно изискванията при работа със специфичен характер и организация на труда в „МБАЛ Павликени”.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30199770, 15800000

Описание:

Купони за храна
Различни хранителни продукти


Срок за получаване на офертите

12/06/2017 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

І. Офертите ще се отворят на 13.06.2017 г. от 12,00 часа в кабинета на управителя на лечебното заведение. ІІ. Съдържание на офертата 1. Списък на документите-Образец № 1, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 2. Представяне на участника-Образец № 3; Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ се представя копие от договора за създаване на обединението; 3. Оферта за изпълнение на поръчката-Образец № 2; 4. Декларация по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП по образец № 4; 5. Декларация по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП за липса на обстоятелствата по чл.54, ал. 1, т. 3,4 и 5 по образец № 5; 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици по образец № 6; 7. Декларация за конфиденциалност по чл. 102, ал. 1 от ЗОП-образец № 7; 8. Техническо предложение-Образец № 8 за изпълнение на поръчката, с посочени: 8.1. Информация за броя магазини на магазинната му мрежа, в които може да се ползват купоните по Наредба 11, както и информация за асортимента им, съобразени с изискванията на спецификацията; 8.2. Информация за асортимента храни, надграждащи спецификацията на документацията – Таблица 1 от приложение 6. 9. Ценово предложение-Образец № 9, заедно с приложение: Примерни менюта-най-малко три на брой (свободен текст) на стойност 2,00 лв. с ДДС. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи, издадени от компетентни органи, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1-5 и 7 от ЗОП. ІІІ. Критерий за оценка на офертите Критерият за определяне на изпълнител на настоящата поръчка е „най-ниска цена ”. Участниците предлагат процент отстъпка от фактурираната месечна стойност на доставените хранителни продукти. На първо място се класира участникът, предложил най-висок процент отстъпка от фактурираната месечна стойност на доставените хранителни продукти.

Дата на изпращане на настоящата информация

02/06/2017  (дд/мм/гггг)