Версия за печат

BG-Ихтиман

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

89/09-01-2

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

02.06.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 2016275060348

BG412, Териториално поделение Държавно горско стопанство Ихтиман, ул.Цар Освободител №172а, За: Ася Христова, България 2050, Ихтиман, Тел.: 0724 82547, E-mail: dl_iht@abv.bg, Факс: 0000 0000

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.uzdp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.uzdp.bg/bg/orders_new/order/8/pr/113.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

7456.54 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Избор на изпълнител, който да извърши дейности по поддръжка на съществуващи минерализовани ивици в обект №17004 /включващ отдели/подотдели 394-а,р; 395-а; 406—г; 409-к,м; 277-в; 278-ц; 540-з,а,д,е; 541-д,в,м; 547-а,б; 548-а; 320-а,д,е,и,з; 319-а,б,; 317-а,о; 320-а;321-в,д; 500-б,ж; 501-ж; 536-6,в,5; 537-3,е,2/ на територията на ТП „ДГС Ихтиман“ . Обем на поръчката- общо 16 170 линейни метра. Кратко описание- изпълнителя следва да извърши поддръжка на вече изградени минерализовани ивици, като посредством техника осъществи почистване на терена от трева, храсти, паднала шума, съчки и други запалителни материали. Предназначението на изградените минерализовани ивици е свързано със спирането и препятстването разпространението на възникнали пожари от селскостопански фон в държавни горски територии.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

77000000

Описание:

Услуги, свързани със селското и горското стопанство, овощарството, аквакултурите и пчеларството


Срок за получаване на офертите

12/06/2017 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Обявата заедно с одобрените условия за участие, съдържащи и образци на необходимите документи за участие са публикувани в профила на купувача на следния адрес: http://www.uzdp.bg/bg/orders_new/order/8/pr/113 Офертите ще се отварят на 13.06.2017г. от 11:00 часа в административната сграда на ТП "ДГС Ихтиман" гр. Ихтиман,ул."Цар Освободител"№172 а ,ет.2.При отварянето на офертите и обявяването на ценовите предложения съгласно чл. 97,ал.3,изр.2 от ППЗОП могат да присъстват представители на участниците. Договор се сключва с класирания на първо място участник (съответно с класирания на второ място) след утвърждаване на протокола от директора на ТП „ДГС Ихтиман”. Преди сключването на договор избраният изпълнител представя актуални документи, посочени в чл. 58,ал.1,т.1 и т.2 от ЗОП, представя: 1. за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1– свидетелство за съдимост; 2. за обстоятелството по чл. 54, ал. 1, т. 3 – удостоверение от органите по приходите и удостоверение от общината по седалището на възложителя и на участника; 3. Документи, с който отговаря на критериите за подбор: - справка за актуално състояние на действащите трудови договори / и или други документи от които да е видно типа на правоотношение с лицата, които ще извършват услугата , предмет на поръчката; Документите следва да са в оригинал или заверено копие - За наличната техника се представят копия от свидетелствата за регистрация на техниката по Закона за регистрация и контрол на земеделската и горската техника /ЗРКЗГТ/ и чл.2 от Наредба №7 от 23.03.2010г. за реда и условията за регистрация на земеделската техника, горската техника и машини за земни работи, издадена от МЗХ и валидни талони за преминат технически преглед, както и първични счетоводни документи или заверено извлечение от счетоводните книги за притежавани ДМА при собствена техника, или друг документ, доказващ собственост, или копия от договори за наем или др. от които да е видно основанието за ползване на техниката.]

Дата на изпращане на настоящата информация

02/06/2017  (дд/мм/гггг)