Доставка на хранителни продукти за нуждите на „Домашен социален патронаж“ гр. Цар Калоян във връзка с изпълнението на договор № BG05FMOP001-3.002-0024-C01 „Осигуряване на топъл обяд 2016-2019“ по Оперативна програма за храни/или основно материално подпомагане от Фонда за Европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица в България , по обособени позиции както следва:
Позиция І – „Доставка на хляб и хлебни изделия ”
Позиция ІІ – „Доставка на месо, месни продукти, риба и рибни продукти”
Позиция ІІІ – „Доставка на мляко и млечни продукти ”
Позиция ІV – „Доставка на тестени изделия и варива”
Позиция V – „Доставка на плодове и зеленчуци”
Позиция VІ – „Доставка на плодови и зеленчукови консерви”
Позиция VІІ – „други хранителни продукти и подправки”.
15000000, 15100000, 15200000, 15500000, 15800000, 15300000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Млечни продукти
Различни хранителни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
ВСЯКА ОФЕРТА СЛЕДВА ДА СЪДЪРЖА :
1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписана от участника- съгласно приложен образец № 1
2 . Административни сведения .- съгласно приложен образец № 1
3. Копие от документ за регистрация или ЕИК съгл. Чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице , пълни доказателства за правоспособност и представителна власт, когато ,частникът е чуждестранно лице/съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, които се представят в легализиран превод или с печат опостил, съгласно Конвенцията за премахване на изискването за легализация на чуждестранни публични актове.
4. Нотариално заверено пълномощно за лицето, което е подписало офертата/ ако е приложимо, т.е. когато е лице, различно от представляващия участника по регистрация/
5. Техническо предложение- съгласно приложен образец № 3
6. Ценово предложение / Всеки един участник може да участва за една, няколко или за всички обособени позиции/ - съгласно приложен образец №4
7. Декларация за липса на обстоятелства по чл.54, ал.1 т.1, 2 и 7 от ЗОП – съгласно приложен образец № 5
8. Декларация за липса на обстоятелства по чл.54, ал.1 т.3 -5 от ЗОП – съгласно приложен образец № 6
9. Декларация за използване/неизползване на подизпълнители– съгл. приложен образец № 7
10. Декларация за съгласие за подизпълнител – съгласно приложен образец № 8
11. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор – съгласно приложен образец № 9
12. Списък на изпълнени доставки, идентични или сходни с предмета на настоящата процедура за последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на заявлението или офертата от съответния участник (или от датата на учредяване/започване на дейността му) , съгл. чл. 64, ал.1, т.2 от ЗОП - съгласно приложен образец № 10
13. Списък -декларация за собствени или наети транспортни средства /чл.64, ал.1, т.4 от ЗОП/, с приложени копия на следните документи : документи за собственост или наем на МПС /копие от талон на МПС, копие от договор за наем на МПС/ копие от Удостоверение за регистрация на транспортното средство издадено от РВМС/ОДБХ и/или РИОКОЗ/РЗИ. - съгласно приложен образец № 11
14. Декларация за регистрираните обекти за производство и / или търговия с хранителни продукти, придружена с валидно удостоверение за регистрация на обекти по чл.12 от Закона за храните издадено от РВМС/ОДБХ и/или РИОКОЗ/РЗИ от което да е видно, че участникът има право да произвежда и / или търгува с хранителни продукти, обхващащи всички групи храни, за които участникът кандидатства-заверено копие - съгласно приложен образец № 12
15. Проект на договора
ДОКУМЕНТИТЕ ОТ ОФЕРТАТА СЕ ПРЕДСТВЯТ В ЗАПЕЧАТАН НЕПРОЗРАЧЕН ПЛИК. Върху плика, освен наименованието на участника, се посочва адрес за кореспонденция, телефон и, по възможност, факс и електронен адрес, предметът на поръчката и за коя обособена позиция участва.
Офертата се изпраща на адрес: град Цар Калоян, пл. „Демокрация” № 1, Община Цар Калоян, стая 216 „Деловодство”
Безплатен достъп до документацията за участие в процедурата е осигурен на следния интернет адрес /профил на купувача/: https://tsarkaloyan.nit.bg/sbirane-na-oferti-s-obyava-ili-pokani-do-opredeleni-licza/topl-obyad-2016-2019-id3-2017/
Отварянето на офертите ще се извърши на 15.05.2017г. от 10:00 часа, в Община Цар Калоян, град Цар Калоян, пл. ,,Демокрация'' № 1, етаж. 2. Лица, които могат да присъстват при отваряне на офертите- участниците в настоящата обществена поръчка, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.