Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Абонаметно поддържане на система за предпечатна подготовка- StP във Военен географски център - гр. Троян.
Услугата включва техническа поддръжка на следните изделия:
1. Експонатор за пластини Lotem 800 II SquareSpot с автоматично подаване и изваждане на пластини.
2. Проявителна машина Kodak Mercury V6 1250
3. Цветопробна система Kodak Matchprint 6.2
4. Принтер за етикети Dymo LabelWriter 400
5. Широкоформатен принтер Epson StylusPro 9800
6. Система за работен поток Kodak Prinergy Connect 7.5
7. Kodak Premium Workflow Server– Dell PowerEdge Т630
8. Непрекъсваемо токозахранващо устройство UPS APC1500
Поддръжката на изброените изделия да включва:
1. Консултация (Help Desk) и основна точка за контакт;
2. Първоначална техническа поддръжка;
3. Ремонт;
4. Периодична техническа поддръжка;
5. Поддръжка на ЗИП;
6. Пълно покритие на стойността на:
- лазерна глава КИТ – 1 брой за експонатор Lotem 800 II SquareSpot с автоматично подаване и изваждане на пластини;
- Система за работен поток Kodak Prinergy Connect 7.5
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
50800000
Описание:
Различни услуги по ремонт и поддържане
Срок за получаване на офертите
17/03/2017 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
1. Място за получаване на офертите: Военно-географска служба, бул. "Тотлебен" 34, гр. София.
2. Място за изпълнение на поръчката: Военен географски център, гр. Троян, ул. "Христо Цонковски" 1
3. Участниците трябва да представят оферта, която следва да отговаря на изискванията на Възложителя, публикувани в профила на купувача на адрес http://mgs.armf.bg/obshtestveni_porachki/9.html
4. Срок на валидност на офертата - не по-малък от 60 дни;
5. Участникът, определен за изпълнител, при подписване на договора следва да представи документи по чл.58, ал.1, т.1-3 от ЗОП, удостоверяващи липсата на обстоятелства по чл.54, ал.1, т.1, т.3 и т.6 от ЗОП
6. Плащането се извършва до 30 дни след изготвяне на приемо-предавателен протокол и издадена фактура.
7. Отваряне на офертите - на 20 .03.2017 г., 10.00ч. в гр.София бул. "Тотлебен" 34.
Дата на изпращане на настоящата информация