Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 000662776
BG411, Специализирана болница за активно лечние по онкология ЕАД, ул. Пловдивско поле №6, За: Силвия Маринова, Цветолюба Васева, Ваня Василева, България 1756, София, Тел.: 02 8076355, E-mail: smarinova@sbaloncology.bg, Факс: 02 8706321
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.sbaloncology.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://procurement.sbaloncology.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20170201LbuF960439.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Отпечатване и доставка на медицински формуляри за нуждите на „СБАЛ по онкология“ ЕАД“
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
22000000
Описание:
Печатни материали и свързани с тях продукти
Срок за получаване на офертите
13/02/2017 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Поръчката се възлага въз основа на икономически най-изгодна оферта при критерий за възлагане „най-ниска цена”, съгласно чл. 70, ал. 2 т. 1 от ЗОП. На оценка подлежи предложената обща крайна стойност (цена) без ДДС до четвърти знак след десетичната запетая. Всеки участник може да представи само една оферта, като не се допускат варианти на офертите. Неоферирането на всички 54 номенклатурни позиции е основание за отстраняване от участие на офертата на участника. В случай на констатиране на аритметична грешка в ценовата оферта на участника, водеща до промяна на оферираната от него крайна обща цена по поръчката, комисията отстранява офертата на участника.
Дата на отваряне на офертите: 14.02.2017 г. от 10.00 часа в Заседателна зала на "СБАЛ по онкология" ЕАД, София, ул. "Пловдивско поле" № 6, ет. 6
На основание чл. 12 от ЗОП, чл. 80 от ППЗОП, във вр.с Решение №591/18.07.16 г. на Министерски съвет за определяне на списък на стоките и услугите по чл.12, ал. 1 т.1 от ЗОП, обнародван в ДВ в бр. 67/26.08.2016 г., настоящата поръчка е запазена, тъй като в дейността попада в „Списък на стоките и услугите по чл.12, ал. 1 т.1 от ЗОП“ съобразно Общия терминологичен речник, които са предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение. При възлагане на настоящата поръчка могат да участват лица, които са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение, при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение. В тези случаи лицата/участниците/ трябва да са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на конкретната обществена поръчка. Тези обстоятелства се посочват в конкретния раздел в ЕЕДОП.
Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да участват в обществена поръчка, при условие че могат да изпълнят най-малко 80 на сто от предмета на поръчката със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс. За изпълнение на условието те могат да ползват подизпълнители или да се позовават на капацитета на трети лица, ако подизпълнителите или третите лица са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. В НАСТОЯЩАТА „ЗАПАЗЕНА“ ПОРЪЧКА МОГАТ ДА УЧАСТВАТ И ДРУГИ ЗАИНТЕРЕСОВАНИ ЛИЦА, НО ОФЕРТИТЕ ИМ СЕ РАЗГЛЕЖДАТ САМО АКО НЯМА ДОПУСНАТИ ОФЕРТИ НА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ИЛИ КООПЕРАЦИИ НА ХОРА С УВРЕЖДАНИЯ.
Дата на изпращане на настоящата информация