Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
"Изработване на рекламни материали за нуждите на ТП ДГС Берковица".
Включва: 150 бр. работни календари - три секции с три месеца, 50 бр. химикалки с плътно тяло и гумирана грип зона, 20 бр. луксозни химикалки с метален корпус. На рекламните материали да бъдат изписани: наименованието, логото, адреса и телефоните за контакти на Възложителя, както и да бъдат поставени илюстрации върху календарите.
Уникален номер на поръчката: 20161103TcuI7730586
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
22462000, 30199792
Описание:
Рекламни печатни материали
Календари
Срок за получаване на офертите
11/11/2016 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Офертите ще бъдат отворени и разгледани на 14.11.2016 г. от 11:30 часа в административната сграда на ТП „ДГС-Берковица”, намираща се на адрес : гр. Берковица, ул. „Митрополит Кирил” № 13, ет. 2.
Офертата следва да бъде изготвена по утвърдения от възложителя образец, към която да бъдат приложени следните документи:
6.1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), справка от ТР, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от лична карта, когато участникът е физическо лице.
6.2. Оферта –( Приложение № 1)
6.3. Предложение за изпълнение на поръчката по образец -(Приложение №2).
6.4. Ценово предложение, изготвено по образец на Възложителя - (Приложение №3)
6.5. Декларации:
Приложение № 4 - Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т.1-5, 7 от ЗОП
Приложение № 5 - Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП
Приложение № 6 - Декларация за участието или неучастието на подизпълнители
Приложение № 7 - Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор
6.6. Попълнен и подпечатан проект на договор, с административни данни на участника, без попълнени цени (Приложение № 8).
6.7. Нотариално заверено пълномощно – копие или оригинал.
Поръчката е запазена за специализирани предприятия/кооперации на хора с увреждания.
Когато в процедурата са подадени заявления за участие и/или оферти както от лица, за които поръчката е запазена, така и от други лица, първо се разглеждат заявленията за участие и/или офертите на лицата, за които поръчката е запазена. Заявленията за участие и/или офертите на останалите лица се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лица, за които поръчката е запазена.
Дата на изпращане на настоящата информация