Избор на изпълнител за предоставяне на консултантски услуги във връзка с под-мярка 7.2 към Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г. по три обособени позиции, свързани с подготовка на заявление за подпомагане на проекти, както следва:
1.1. „Рехабилитация и реконструкция на улици в населените местна на Община Девин“;
1.2. „Рехабилитация на път PAZ2044: /ІІІ-377, Равногор – Нова махала /Граница община (Брацигово Батак/- Фотиново – Граница община /Батак- Девин/- Девин /III -197/.“
1.3. „Изграждане и рехабилитация на външна и вътрешна водоснабдителна система и съоръжения на четири села в Община Девин“.“
Дата на отваряне на офертите - 25.08.2016 г. в 11:00 часа в Заседателната зала на Общински съвет - Девин.
На заседанието могат да присъстват представители на участниците.
Участниците трябва да представят:
1. Заявление за участие – съгласно приложен образец /Образец №1/ с приложен Информационен лист /по образец №2/ с точни данни за дружеството – участник .
2. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата, когато участникът не се представлява от лицата, посочени със съответните правомощия в документа за регистрация.
Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, представя документ за регистрация, съгласно националното му законодателство. Документът трябва да бъде преведен на български език и легализиран (за юридическо лице, което не е регистрирано в РБългария);
Когато Участникът е физическо лице, представя заверено копие на документа си за самоличност.
3. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия;
4. Декларация по чл. 54, ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП – Образец №3.
Декларацията се попълва и подписва от лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи.
5. Декларация по чл. 54, ал.1, т.3-5 от ЗОП – Образец №4.
Декларацията се попълва и подписва от лицето, което може самостоятелно да го представлява.
6. Списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (Образец №5)
7. Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (Образец № 6)
8. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, попълнено по образец (Образец № 7) – оригинал.
9.Декларация за приемане клаузите на договора – Образец № 7.1.
10. Декларация за срока на валидност на офертите – Образец № 7.2.
11.Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд - Образец № 7.3.;
12. Ценово предложение, попълнено по образец (Образец № 8) – оригинал;
Образците към офертата се подписват от лица, които имат право да представляват участника и могат да удостоверят пред възложителя представителните си функции.
Копията на документите трябва да бъдат заверени от законния представител на участника с гриф „Вярно с оригинала”, подпис и печат.
ВАЖНО: Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, в гореописаната опаковка се представят поотделно за всяка от позициите комплектувани документи за Техническото предложение за всяка една от обособените позиции (Образец № 7), както и отделни ценови предложения (образец № 8).
ВАЖНО: Участниците са длъжни да представят съдържанието на запечатаната непрозрачна опаковка както на хартиен носител, така и сканирана на електронен носител (компакт диск), който също поставят в опаковката заедно с хартиеното съдържание.