Версия за печат

BG-Павел баня

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

2016-4

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

08.08.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000817931

BG344, Община Павел баня, гр.Павел баня, ул. Освобождение №15, За: Красимира Кънчева - Секретар на Община Павел баня, България 6155, Павел баня, Тел.: 04361 3260, E-mail: mayor_pb@mail.bg, Факс: 04361 2094

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.pavelbanya.bg..

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.pavelbanya.bg/modules/news/article.php?storyid=2589.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

31800 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предмет на поръчката: „Доставка на дърва и въглища за нуждите на община Павел баня за отоплителен сезон 2016/2017 г. в две позиции : Позиция №1. Доставка на нарязани и нацепени дърва за горене; Позиция №2 – Доставка на въглища. Кратко описание: Доставка на 268 (двеста шестдесет и осем) пространствени куб.м дърва за горене – нарязани и нацепени. Доставка на 35 (тридесет и пет) тона въглища за горене „Донбас“/еквивалентни насипни; Доставка на 8 (осем) тона въглища за горене „Донбас“/еквивалентни в чували по 25 кг.; Срока за доставка следва да е до 40 /четиридесет/ календарни дни след подадена заявка за доставка от Възложителя. При доставката се съставя протокол от лицата приемащи и доставящи стоките. В предлаганата цена следва да са включени всички разходи по доставката франко склада на Възложителя, в това число и акциз.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

09111100, 03410000

Описание:

Въглища
Дървен материал


Срок за получаване на офертите

23/08/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Всяка оферта трябва да съдържа попълнени и подписани следните Приложения: 1) Представяне на участника – Административни сведения – Приложение №1; 2) Предложение за изпълнение на поръчката – Приложение №2 – важи за всяка една от обособените позиции; 3) Ценово предложение – Приложение №3.1 по Обособена позиция №1 и Приложение №3.2. по Обособена позиция №2; 4) Декларация за съгласие с клаузите на проекта на договор – Приложение №4; 5) Декларация за срока на валидност на офертата – Приложение №5; 6) Декларация, че при подготовка на офертата са спазени задълженията свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд – Приложение №6; 7) Декларация по чл. по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от Закона за обществените поръчки – Приложение №7; 8) Декларация по чл. по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от Закона за обществените поръчки – Приложение №8; 9) Декларация за участие или неучастие на подизпълнители – Приложение №9; 10) Декларация за съгласие или несъгласие като подизпълнител – Приложение №10; 11) Декларация – списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени от участника през последните три години, считано от крайния срок за подаване на офертите – Приложение №11. Офертите трябва да бъдат подадени до 17:00 часа на 23.08.2016 г. в административната сграда на Община Павел баня, на адрес гр. Павел баня, ул. „Освобождение“ №15, от участника или от упълномощен от него представител – лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка. Оферта изпратена по пощата или с куриер, трябва да е постъпила в деловодството на общината в срока определен за приемане на офертите, в противен случай тя не се разглежда и се връща на кандидата. Разглеждането, оценяването и класирането на офертите ще се състои на 24.08.2016 г. от 13:30 часа в административната сграда на Община Павел баня, на адрес гр. Павел баня, ул. „Освобождение“ №15, етаж ІІ, стая №8. Могат да присъстват представителите на участниците или нотариално упълномощени от тях лица. Неприсъствието на представители на участниците или нотариално упълномощени от тях лица не е основание за прекратяване или отлагане на разглеждането на офертите и ценовите предложения. Участниците са обвързани с условията на представените от тях оферти за период от 120 (сто и двадесет) календарни дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти, съгласно Обявата.

Дата на изпращане на настоящата информация

17/08/2016  (дд/мм/гггг)