Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Предмет на поръчката: „Доставка на дърва и въглища за нуждите на община Павел баня за отоплителен сезон 2016/2017 г. в две позиции :
Позиция №1. Доставка на нарязани и нацепени дърва за горене;
Позиция №2 – Доставка на въглища.
Кратко описание:
Доставка на 268 (двеста шестдесет и осем) пространствени куб.м дърва за горене – нарязани и нацепени.
Доставка на 35 (тридесет и пет) тона въглища за горене „Донбас“/еквивалентни насипни;
Доставка на 8 (осем) тона въглища за горене „Донбас“/еквивалентни в чували по 25 кг.;
Срока за доставка следва да е до 40 /четиридесет/ календарни дни след подадена заявка за доставка от Възложителя.
При доставката се съставя протокол от лицата приемащи и доставящи стоките.
В предлаганата цена следва да са включени всички разходи по доставката франко склада на Възложителя, в това число и акциз.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
09111100, 03410000
Описание:
Въглища
Дървен материал
Срок за получаване на офертите
23/08/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Всяка оферта трябва да съдържа попълнени и подписани следните Приложения:
1) Представяне на участника – Административни сведения – Приложение №1;
2) Предложение за изпълнение на поръчката – Приложение №2 – важи за всяка една от обособените позиции;
3) Ценово предложение – Приложение №3.1 по Обособена позиция №1 и Приложение №3.2. по Обособена позиция №2;
4) Декларация за съгласие с клаузите на проекта на договор – Приложение №4;
5) Декларация за срока на валидност на офертата – Приложение №5;
6) Декларация, че при подготовка на офертата са спазени задълженията свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд – Приложение №6;
7) Декларация по чл. по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от Закона за обществените поръчки – Приложение №7;
8) Декларация по чл. по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от Закона за обществените поръчки – Приложение №8;
9) Декларация за участие или неучастие на подизпълнители – Приложение №9;
10) Декларация за съгласие или несъгласие като подизпълнител – Приложение №10;
11) Декларация – списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени от участника през последните три години, считано от крайния срок за подаване на офертите – Приложение №11.
Офертите трябва да бъдат подадени до 17:00 часа на 23.08.2016 г. в административната сграда на Община Павел баня, на адрес гр. Павел баня, ул. „Освобождение“ №15, от участника или от упълномощен от него представител – лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка. Оферта изпратена по пощата или с куриер, трябва да е постъпила в деловодството на общината в срока определен за приемане на офертите, в противен случай тя не се разглежда и се връща на кандидата.
Разглеждането, оценяването и класирането на офертите ще се състои на 24.08.2016 г. от 13:30 часа в административната сграда на Община Павел баня, на адрес гр. Павел баня, ул. „Освобождение“ №15, етаж ІІ, стая №8. Могат да присъстват представителите на участниците или нотариално упълномощени от тях лица. Неприсъствието на представители на участниците или нотариално упълномощени от тях лица не е основание за прекратяване или отлагане на разглеждането на офертите и ценовите предложения.
Участниците са обвързани с условията на представените от тях оферти за период от 120 (сто и двадесет) календарни дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти, съгласно Обявата.
Дата на изпращане на настоящата информация