Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016646750033
BG412, ДП БГЦПО, 1000, За: инж. Върбан Стефанов Тенев, България 1000, София, Тел.: 042 601156, E-mail: info@bgcpo.bg, Факс: 042 601138
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.st.bgcpo.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): www.st.bgcpo.bg Профил на копувача.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Доставка на канцеларски материали за нуждите на ДП „БГЦПО”, гр.София ”, по обособени позиции, както следва:
1-ва обособена позиция: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ДП „БГЦПО”, клон Плевен ;
2-ра обособена позиция: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ДП „БГЦПО”, клон Пазарджик ;
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30191000
Описание:
Офис оборудване, без мебелировка
Срок за получаване на офертите
19/08/2016 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Офертите ще бъдат отворени в 10.30 ч. на 22.08.16г. в сградата на ДП "БГЦПО" , кл.Стара Загора в гр.Стара Загора, ул."Армейска" № 7. Лица, които могат да присъстват при отваряне на офертите - участниците в настоящата обществена поръчка или техни упълномощен представители. Критерий за оценка на офертите - най-ниска цена.
Дата на изпращане на настоящата информация