Версия за печат

BG-Варна

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ИП-764

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

11.08.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 103002253

BG331, Водоснабдяване и канализация-Варна ООД, ул. Прилеп 33, За: по техн.въпроси-Петър Николов-р-л звено Машинно-техническо и хлориране;по документацията-Елка Николова-специалист общ. поръчки, България 9010, Варна, Тел.: 052 974211; 052 974270, E-mail: opvik@vikvarna.com, Факс: 052 500991

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://vikvarna.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://94.190.184.42/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=192.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

69990 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

“Покупка на втечнен газ хлор за нуждите на „Водоснабдяване и канализация - Варна“ ООД”

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

24311900

Описание:

Хлор


Срок за получаване на офертите

22/08/2016 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

При изпълнение на настоящата поръчка ще се извършва срещу заплащане зареждане с втечнен газ хлор на собствени съдове на Възложителя и подмяна на дефектни вентили. Възложителят предоставя подробно описание на предмета на поръчката в Техническата спецификация – неразделна част от настоящата документация. Офертата на участника трябва да съдържа задължително следните документи (информация), поставени в папка: 1. Представяне на участника (Образец № 1), в която се включват следните Данни за участника: - когато той е юридическо лице или едноличен търговец: a.Наименование на участника, ЕИК; b.Адрес на управление; c.Адрес за кореспонденция; d.Представляващ участника (трите имена, длъжност) e.телефон, факс, електронен адрес f.банкова сметка, по която да бъдат превеждани суми ако бъде избран за изпълнител. - Когато участникът е физическо лице представя: пълни данни по лична карта, адрес за кореспонденция, телефон, факс, електронен адрес, банкова сметка; - Когато участникът е обединение – данни за участниците в обединението и се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 2. Декларация по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП – Образец № 2; 3. Декларация по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП – Образец № 3; 4. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици – Образец № 4; 5. Декларация по чл. 66 от ЗОП относно видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители – Образец № 5 и доказателствата към нея; 6. Ценово предложение (Образец № 6), с валидност 90 дни, считано от крайния срок за получаване на оферти; Участниците оферират единични цени в лева на тон без ДДС съответно за варел и бутилка (цените следва да включват всички разходи по доставка франко складова база за хлор на територията на ПСОВ Варна), както и единична цена за подмяна на вентил на варел за хлор и бутилка за хлор (цените включват материали и труд). Всички предлагани цени следва да бъдат числа с не повече от 2 знака след десетичната запетая. Не се допускат нулеви стойности на единичните цени. Участниците изчисляват „обща стойност“, съобразно образеца на предлаганата цена. 7.Техническо предложение (Образец № 7), с валидност 90 дни, считано от крайния срок за получаване на оферти, съдържащо и Пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника (ако е приложимо). 8.Разрешение от компетентни органи за експлоатация/функциониране на пълначна станция за пълнене на бутилки с втечнен газ хлор /заверени от участника копия/; 9. Декларация, че участникът разполага със собствено/и или наето/и транспортно/и средство/а за превоз на опасни товари с необходимото/ите АДР разрешително/и и съответният/ите правоспособни водач/и. ВАЖНО: Участниците носят пълната отговорност за правилното и пълно попълване на образците на техническо и ценово предложение, като в случай на констатирани липсващи или непълни предложения – технически или ценови, както и при наличие на грешки в изчисленията, това ще бъде основание за отстраняването им. Участниците ще бъдат отстранявани и в случай, че изменят или допълнят образците на техническо и ценово предложение. Отварянето на офертите ще се извърши на 23.08.2016 г. от 14.00 ч. в заседателна зала № 2 на Централно управление на “Водоснабдяване и канализация – Варна” ООД, гр. Варна, ул.”Прилеп” №33 Настоящата поръчка се възлага въз основа на икономически най-изгодна оферта с критерии за възлагане „най-ниска цена“.

Дата на изпращане на настоящата информация

11/08/2016  (дд/мм/гггг)