Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Пълният предмет на поръчката включва активиране на следните софтуерни приложения на Ядрено-магнитен резонанс Siemens Magnetom Verio (ЯМР), производство на Siemens, собственост на МБАЛ „Света Марина“ ЕАД:
1. Neuro Perfusion Evaluation (наименование, дадено от производителя на ЯМР) или еквивалент;
2. Arterial Spin Labeling 3D (наименование, дадено от производителя на ЯМР) или еквивалент;
3. SWI (Susceptibility Weighted Imaging) (наименование, дадено от производителя на ЯМР) или еквивалент;
4. DTI Package (наименование, дадено от производителя на ЯМР) или еквивалент, включващ:
4.1. DTI Difusion Tensor Imaging (наименование, дадено от производителя на ЯМР) или еквивалент;
4.2. DTI Evaluation (наименование, дадено от производителя на ЯМР) или еквивалент;
4.3. DTI Tractography (наименование, дадено от производителя на ЯМР) или еквивалент.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
72263000
Описание:
Услуги по инсталиране на софтуерни продукти
Срок за получаване на офертите
18/08/2016 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
1. Документация и проект на договор могат да бъдат изтеглени от профила на купувача на интернет адрес:
http://www.svetamarina.com/index.php?go=t&id=3387.
2. Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1-5 и т. 7 и чл. 107 ЗОП.
3. Условия, на които следва да отговарят участниците/ критерии за подбор:
3.1. Годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност - възложителят няма поставени изисквания;
3.2. Икономическо и финансово състояние - възложителят няма поставени изисквания;
3.3. Технически способности и квалификация - участникът следва да разполага с технически лица, включени или не в структурата му, които ще отговарят за активирането на софтуерните приложения и за гаранционното им поддържане. Те следва да притежават необходимите технически знания и подготовка за изпълнение на настоящата обществена поръчка. Минималното изискване, поставено от възложителя, е участникът да разполага с поне едно лице с нужната квалификация - техник компютърни системи или подобна.
4. Срок на валидност на офертите - 90 календарни дни, считано от датата на крайния срок за получаване на оферти.
5. Всяко предложение, допуснато до оценка, отговарящо на изискванията на ЗОП и поставените от възложителя условия, ще се класира въз основа на критерий най-ниска цена.
6. Офертите ще бъдат отворени в 09:00 часа на 19.08.2016 в Пресцентър на високото тяло на МБАЛ „Света Марина“ ЕАД на адрес: гр. Варна, бул. „Христо Смирненски“ №1.
Дата на изпращане на настоящата информация