Версия за печат

BG-Варна

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

02-2016

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

10.08.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 103562052

BG331, МБАЛ „Света Марина“ ЕАД, бул. „Христо Смирненски“ 1, За: Николай Николов, България 9010, Варна, Тел.: 052 302932, E-mail: officeub@mail.bg, Факс: 052 302932

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.svetamarina.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.svetamarina.com/index.php?go=t&id=36.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

56460 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Пълният предмет на поръчката включва активиране на следните софтуерни приложения на Ядрено-магнитен резонанс Siemens Magnetom Verio (ЯМР), производство на Siemens, собственост на МБАЛ „Света Марина“ ЕАД: 1. Neuro Perfusion Evaluation (наименование, дадено от производителя на ЯМР) или еквивалент; 2. Arterial Spin Labeling 3D (наименование, дадено от производителя на ЯМР) или еквивалент; 3. SWI (Susceptibility Weighted Imaging) (наименование, дадено от производителя на ЯМР) или еквивалент; 4. DTI Package (наименование, дадено от производителя на ЯМР) или еквивалент, включващ: 4.1. DTI Difusion Tensor Imaging (наименование, дадено от производителя на ЯМР) или еквивалент; 4.2. DTI Evaluation (наименование, дадено от производителя на ЯМР) или еквивалент; 4.3. DTI Tractography (наименование, дадено от производителя на ЯМР) или еквивалент.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

72263000

Описание:

Услуги по инсталиране на софтуерни продукти


Срок за получаване на офертите

18/08/2016 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

1. Документация и проект на договор могат да бъдат изтеглени от профила на купувача на интернет адрес: http://www.svetamarina.com/index.php?go=t&id=3387. 2. Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1-5 и т. 7 и чл. 107 ЗОП. 3. Условия, на които следва да отговарят участниците/ критерии за подбор: 3.1. Годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност - възложителят няма поставени изисквания; 3.2. Икономическо и финансово състояние - възложителят няма поставени изисквания; 3.3. Технически способности и квалификация - участникът следва да разполага с технически лица, включени или не в структурата му, които ще отговарят за активирането на софтуерните приложения и за гаранционното им поддържане. Те следва да притежават необходимите технически знания и подготовка за изпълнение на настоящата обществена поръчка. Минималното изискване, поставено от възложителя, е участникът да разполага с поне едно лице с нужната квалификация - техник компютърни системи или подобна. 4. Срок на валидност на офертите - 90 календарни дни, считано от датата на крайния срок за получаване на оферти. 5. Всяко предложение, допуснато до оценка, отговарящо на изискванията на ЗОП и поставените от възложителя условия, ще се класира въз основа на критерий най-ниска цена. 6. Офертите ще бъдат отворени в 09:00 часа на 19.08.2016 в Пресцентър на високото тяло на МБАЛ „Света Марина“ ЕАД на адрес: гр. Варна, бул. „Христо Смирненски“ №1.

Дата на изпращане на настоящата информация

10/08/2016  (дд/мм/гггг)