Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Предмет на поръчката: „Доставка на дърва и въглища за нуждите на община Павел баня за отоплителен сезон 2016/2017 г. в две позиции :
Позиция №1. Доставка на нарязани и нацепени дърва за горене;
Позиция №2 – Доставка на въглища.
Кратко описание:
Доставка на 268 (двеста шестдесет и осем) пространствени куб.м дърва за горене – нарязани и нацепени.
Доставка на 35 (тридесет и пет) тона въглища за горене „Донбас“/еквивалентни насипни;
Доставка на 8 (осем) тона въглища за горене „Донбас“/еквивалентни в чували по 25 кг.;
Срока за доставка следва да е до 40 /четиридесет/ календарни дни след подадена заявка за доставка от Възложителя.
При доставката се съставя протокол от лицата приемащи и доставящи стоките.
В предлаганата цена следва да са включени всички разходи по доставката франко склада на Възложителя, в това число и акциз.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
09111100, 03410000
Описание:
Въглища
Дървен материал
Срок за получаване на офертите
16/08/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Всяка оферта трябва да съдържа попълнени и подписани следните Приложения:
1) Представяне на участника – Административни сведения – Приложение №1;
2) Предложение за изпълнение на поръчката – Приложение №2 – важи за всяка една от обособените позиции;
3) Ценово предложение – Приложение №3.1 по Обособена позиция №1 и Приложение №3.2. по Обособена позиция №2;
4) Декларация за съгласие с клаузите на проекта на договор – Приложение №4;
5) Декларация за срока на валидност на офертата – Приложение №5;
6) Декларация, че при подготовка на офертата са спазени задълженията свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд – Приложение №6;
7) Декларация по чл. по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от Закона за обществените поръчки – Приложение №7;
8) Декларация по чл. по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от Закона за обществените поръчки – Приложение №8;
9) Декларация за участие или неучастие на подизпълнители – Приложение №9;
10) Декларация за съгласие или несъгласие като подизпълнител – Приложение №10;
11) Декларация – списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени от участника през последните три години, считано от крайния срок за подаване на офертите – Приложение №11.
Офертите трябва да бъдат подадени до 17:00 часа на 16.08.2016 г. в административната сграда на Община Павел баня, на адрес гр. Павел баня, ул. „Освобождение“ №15, от участника или от упълномощен от него представител – лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка. Оферта изпратена по пощата или с куриер, трябва да е постъпила в деловодството на общината в срока определен за приемане на офертите, в противен случай тя не се разглежда и се връща на кандидата.
Разглеждането, оценяването и класирането на офертите ще се състои на 17.08.2016 г. от 13:30 часа в административната сграда на Община Павел баня, на адрес гр. Павел баня, ул. „Освобождение“ №15, етаж ІІ, стая №8. Могат да присъстват представителите на участниците или нотариално упълномощени от тях лица. Неприсъствието на представители на участниците или нотариално упълномощени от тях лица не е основание за прекратяване или отлагане на разглеждането на офертите и ценовите предложения.
Участниците са обвързани с условията на представените от тях оферти за период от 120 (сто и двадесет) календарни дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти, съгласно Обявата.
Дата на изпращане на настоящата информация