Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Доставка на готова храна/топъл обяд/ в изпълнение на проект „Топъл обяд за крайно нуждаещи се лица в община Ружинци" по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-03.02 „Осигуряване на топъл обяд-2016“ на Оперативната програма за храни и/или основно материално подпомагане 2014-2020 г. ”
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
15800000, 15810000, 15500000, 15300000, 15200000, 15100000
Описание:
Различни хранителни продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Млечни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Месо и месни продукти
Срок за получаване на офертите
12/08/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-03.02 „Осигуряване на топъл обяд-2016“ на Оперативната програма за храни и/или основно материално подпомагане 2014-2020 г. ” по Операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“, съфинансирана от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица (ФЕПНЛ).
Друга информация
Всяка оферта следва да съдържа следните документи:
1. Списък с представените документи – по образец.
2. Оферта – по образец.
3. Административни сведения за участника – по образец.
4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участни-ка в настоящата обществена поръчка (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация.). Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изяв-ление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в обществената поръчка.
5. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1,2 и 7 от ЗОП – по образец.
6. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.3-5 от ЗОП – по образец.
7. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор – по образец.
8. Декларация за срока на валидност на офертата – по образец.
9. Декларация за ползване на подизпълнител – по образец.
10. Декларация от подизпълнител – по образец.
11. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – по образец.
12. Ценово предложение – по образец.
13. Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка – по образец
14. Декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката – по образец
15. Други документи, изисквани по тръжната документация.
Офертата се представя на хартиен носител в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично, чрез куриерска служба или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка в сградата на общинската администрация - с.Ружинци, ул. „Георги Димитров” № 31, обл.Видин от 08.00 ч. до 17,00 ч. всеки работен ден за администрацията.
Офертите ще се отворят на 15.08.2016 г. от 11,00 ч. в Заседателната зала на община Ружинци, адрес с.Ружинци, ул. „Георги Димитров” № 31. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.
Дата на изпращане на настоящата информация