Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Доставка на готова храна/топъл обяд/ в изпълнение на проект „Топъл обяд за крайно нуждаещи се лица в община Ружинци" по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-03.02 „Осигуряване на топъл обяд-2016“ на Оперативната програма за храни и/или основно материално подпомагане 2014-2020 г. ”
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
15800000, 15810000, 15500000, 15300000, 15200000, 15100000
Описание:
Различни хранителни продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Млечни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Месо и месни продукти
Срок за получаване на офертите
05/08/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-03.02 „Осигуряване на топъл обяд-2016“ на Оперативната програма за храни и/или основно материално подпомагане 2014-2020 г. ” по Операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“, съфинансирана от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица (ФЕПНЛ).
Друга информация
Всяка оферта следва да съдържа следните документи:
1. Списък с представените документи – по образец.
2. Оферта – по образец.
3. Административни сведения за участника – по образец.
4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участни-ка в настоящата обществена поръчка (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация.). Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изяв-ление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в обществената поръчка.
5. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1,2 и 7 от ЗОП – по образец.
6. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.3-5 от ЗОП – по образец.
7. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор – по образец.
8. Декларация за срока на валидност на офертата – по образец.
9. Декларация за ползване на подизпълнител – по образец.
10. Декларация от подизпълнител – по образец.
11. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – по образец.
12. Ценово предложение – по образец.
13. Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка – по образец
14. Декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката – по образец
15. Други документи, изисквани по тръжната документация.
Офертата се представя на хартиен носител в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично, чрез куриерска служба или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка в сградата на общинската администрация - с.Ружинци, ул. „Георги Димитров” № 31, обл.Видин от 08.00 ч. до 17,00 ч. всеки работен ден за администрацията.
Офертите ще се отворят на 08.08.2016 г. от 11,00 ч. в Заседателната зала на община Ружинци, адрес с.Ружинци, ул. „Георги Димитров” № 31. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.
Дата на изпращане на настоящата информация