Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 175905823
BG411, Национален инстиут по геофизика, геодезия и география, р-н Слатина, ул. Академик Георги Бончев, бл. 3, За: Антония Стойнова, България 1113, София, Тел.: 02 9793321, E-mail: office@geophys.bas.bg, Факс: 02 9713167
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://ndc.niggg.bas.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.niggg.bas.bg/konkursi.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Изграждане и поддръжка на дистанционен достъп до обекти и за нуждите на Национален Институт по Геофизика, Геодезия и География
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
48514000, 72212514
Описание:
Софтуерни пакети за отдалечен достъп
Услуги по разработване на софтуер за отдалечен достъп
Срок за получаване на офертите
18/07/2016 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
I. Обект на изграждане
Изграждане и поддръжка на дистанционен достъп до обекти и за нуждите на Национален Институт по Геофизика, Геодезия и География.
II. Функционалност
Комуникационната мрежа да се разглежда като топология тип звезда, изградена с прозрачни канали за предаване и приемане на данни от центъра на НИГГГ. гр. София. ул. „Акад. Георги Бончев’'. бл. З до измервателна станция.
III. Технологичност и структура на свързаността
Предоставената комуникационна свързаност да отразява съвременните тенденции в техниките и технологиите на пренос на данни и осигуряване на всички възможности за свързаност на логическо и галванично ниво между устройствата на НИГГГ през мрежата на Участника. Участникът трябва да осигури свързаност от типа прозрачен канал за пренос на данни на ниво L0 от телекомуникационната равнина в така изградената мрежа за дистанционен достъп
IV. Изисквания към услугите Общи изисквания
За реализиране на поръчката Участникът трябва да:
1. Разполага с национална комуникационна мрежа, базирана на преносна среда покриваща минимум 28 населени места - областни центрове, която да бъде под негово административно и техническо управление.
2. В опорната си мрежа да не използва динамични рутинг протоколи (напр.ВСР v4) за маршрутизиране на трафика.
3. Разполага с РоР (точки на присъствие) и регионални технически центрове за административно и техническо обслужване на клиенти в технологична близост до всички посочени от Възложителя точки.
4. Всички използвани услуги за нуждите на Възложителя трябва да бъдат предоставени единствено на Кандидата (Доставчика), като се изграждат и поддържат от него. По отношение изпълнението на поръчката Възложителя трябва да си кореспондира единствено и само с Кандидата (Доставчика), касаещи административни, технически и финансови контакти. При използване на подизпълнители, същите следва да се посочат в тръжната документация.
Технически изисквания
За реализиране на поръчката Участникът трябва да:
1. Притежава свързаност до точките на НИГГГ. За доказателство е необходимо да се посочи описание на връзките и скоростите до момента или тези, които възнамерява да построи, придружено със срокове, тип на медията и др.
2. Да прилага динамична маршрутизация (BGPv4) по вътрешните и външните си трасета към трафика между точките на НИГГГ.
3. Разполага с представителства във всички областни градове на страната (представя се декларация).
4. Във всяко от представителствата си участникът да разполага със специалисти за поддръжка на мрежата (представя се декларация).
5. Осигури и оперира с комуникационни линии до крайните устройства на възложителя, като за своя сметка осигури комуникационно оборудване.което да съгласува интерфейса на оборудването на НИГГГ и мрежата на участника.
6. Участникът да има възможност за лесно увеличаване на скорости и гъвкаво добавяне на нови точки, посочени от Възложителя към изградената мрежа (представя се с описание на мрежата на участника, ползваната технология и метод на предоставяне на дистанционния достъп).
7. Участникът да притежава висока надеждност и сигурност на мрежата - uptime >= 99.8% (представя се декларация).
8. Участникът да разполага с център за денонощна техническа поддръжка и да осигурява непрекъснато обслужване в режим 24 часа в денонощието. 7 дни в седмицата. 365 дни в годината (представя се декларация).
9. Участникът да разполага с Help Desk система (система за регистриране на инциденти и управление на поддръжката) с интегрирана Trouble Ticket система (система за автоматични нотификации при регистриране, актуализиране, ескалация и решаване на инциденти). Help Desk системата трябва да позволява региариране на заявки за инциденти освен по телефон и чрез e-mail, достъпен за оторизирани представители на Възложителя. представя се декларация
Дата на изпращане на настоящата информация