Версия за печат

BG-Пловдив

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

2016-001

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

06.07.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000455464

BG421, Аграрен университет - Пловдив, бул. Менделеев №12, За: Венелин Ангелов Цеков, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 654396, E-mail: venelin.tsekov@abv.bg, Факс: 032 654396

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.au-plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.au-plovdiv.bg/news.php?id=2274.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

270000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Възложителят е дал следното наименование на поръчката: „Изпълнение на строително-ремонтни работи на обекти на Аграрен университет - Пловдив“. Срок на валидност на офертите - 60 (шестдесет) календарни дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти, съгласно обявата. Условия, на които следва да отговарят участниците:Предметът на поръчката включва извършване на ремонтни дейности в учебни зали, лаборатории, стаи и други помещения и обекти на Аграрен университет – Пловдив. Предметът на поръчката следва да се реализира в срок до 30 дни от сключване на договор с избраният изпълнител и получаване на възлагателно писмо. Основните видове работи и техническите характеристики са посочени в Количествените сметки, описващи конкретните видове СТРОИТЕЛНО-РЕМОНТНИТЕ РАБОТИ /СРР/ по отделните зали и помещения. Количествените сметки /КС/за видовете СРР са приложени към настоящата документация и при попълването им от участниците, стават неразделна част от ценовата оферта. 1.Годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност:Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителите, като имащи право да извършва строежи съобразно видът на видовете работи предмет на поръчката.За доказване на това обстоятелство се посочва съответния публичен регистър, който съдържа тази информация или се представя копие от Удостоверението за вписване в ЦПРС, придружен с валиден талон за 2016 г., или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени, доказващ еквивалентното право (за чуждестранните участници);2.Икономическо и финансово състояние:Участниците следва да имат валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалентна застраховка или гаранция за чуждестранното лице – участник, в съответствие с чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ), с общ лимит на отговорността, покриваща минималната застрахователна сума за строежи от изискваната категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.За доказване на това обстоятелство се представя копие от валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя;3.Технически и професионални способности:-Участниците да са изпълнили минимум 3 (три) обекта с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата.За доказване на това обстоятелство се представя Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години (Приложение № 11), придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.Под „Сходно с предмета на поръчката строителство” следва да се разбира: строително – ремонтни работи в обхвата на поръчката; За изпълнение на настоящата обществена поръчка, участниците трябва да разполагат с технически и ръководен персонал с професионална компетентност, както следва:Ръководител на обект:-Строителен инженер ПГС или еквивалентна специалност -1 брой-3г. професионален опит. Общ професионален опит – Минимум 3 г.; Специфичен опит – като строителен инженер – минимум на 1 проект/обект (1 договор), сходен с предмета на поръчката през последните 5 г.;Технически ръководител-3 г. професионален опит, образование съобразно изискванията на закона ЗУТ - Висше инженерно образование или средно специално техническо образование или еквивалентно; Общ професионален опит – Минимум 3 г.;Специфичен опит - като технически ръководител на екип /обект/ – минимум на 1 проект/обект (1 договор), сходен с предмета на поръчката през последните 5г.; Продължава в раздел V ...

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45400000, 45430000, 45431000, 45410000

Описание:

Довършителни строителни работи
Работи по полагане на подови настилки и стенни облицовки
Работи по полагане на плочки за подови настилки и стенни облицовки
Работи по полагане на мазилка


Срок за получаване на офертите

22/07/2016 , 13:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Продължение от Раздел ІІ... -Специалист по здравословни и безопасни условия на труд – образователна степен – висше инженерно образование или средно специално техническо образование или еквивалентно;Да притежава удостоверение „Специалист по БЗР” или „Координатор по безопасност и здраве” или еквивалентен документ - 1 бр.- 3 г.професионален опит; Общ професионален опит – Минимум 3 г.; Специфичен опит - като специалист/координатор по безопасност и здраве – минимум на 2 проекта/обекта (1 договора) през последните 5г.;-Отговорник по контрола на качеството: да притежава съответното удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ;Участниците следва да имат въведена система за управление на качеството съгласно международен стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентен) с обхват, сходен с предмета на поръчката.Под сходен предмет следва да се разбира предмет свързан със строително-ремонтни работи и/или строителство на сгради и съоръжения.За доказване на това обстоятелство се посочва публичния регистър, който съдържа тази информация или се представя заверено копие от валиден сертификат, в съответствие с чл. 64, ал. 5-8 от ЗОП. Критерии за възлагане, показатели за оценка и тяхната относителна тежест: Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане:Оптимално съотношение качество/цена, което се оценява въз основа на цената, както и на показатели, включващи качествени, екологични и/или социални аспекти, свързани с предмета на обществената поръчка. Показатели за оценка:П1-Техническо предложение-относителна тежест 60%. Максимален брой точки 60; П2–Предлагана цена-относителна тежест 40%.Максимален брой точки 40; Подпоказатели на показател П1(Техническо предложение):А.Технологична последователност на строителните процеси-тежест 50%;Б.Управление на риска-тежест 10%;П2-Предлагана цена - П2 е показател, отразяващ тежестта на предлаганата цена на съответната оферта.Максимален брой точки – 40 получава офертата с предложена най-ниска цена;Точките на останалите участници се определят в съотношение към най-ниската предложена цена по следната формула:П3 = (Цmin / Цi) х 40, където:Цmin – представлява предложената най-ниска цена за изпълнение на поръчката;Цi–редставлява цената, предложена от съответния участник.Забележка: На оценка подлежи предложената от участника обща цена за изпълнение на договора без ДДС. Изчисленията се закръглят до втория знак след десетичната запетая. Офертите се подават в деловодството на Аграрен университет - гр. Пловдив, от 08:00ч. до 13:30 ч.,всеки работен ден за администрацията.Отварянето на офертите ще се извърши на 25.07.2016 г. от 11:00ч.На отварянето на офертите могат да присъстват представители на участниците в процедурата.Възложителят ще удължи срока за получаване на оферти най-малко три дни, когато в първоначално определения срок са получени по-малко от три оферти. След изтичане на така удължения срок възложителят разглежда и оценява получените оферти независимо от техния брой.При промяна в датата, часа или мястото за отваряне на офертите, участниците ще бъдат уведомени чрез профила на купувача, най-малко 48 часа преди новоопределеният час.

Дата на изпращане на настоящата информация

06/07/2016  (дд/мм/гггг)