Версия за печат

BG-Брусарци

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

3

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

28.06.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000320580

BG312, Община Брусарци, ул. Георги Димитров 85, За: инж. Петър Димитров, България 3680, Брусарци, Тел.: 09783 2211, E-mail: brusartsi_adm@abv.bg, Факс: 09783 2911

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.brusartsi.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://e-obp.eu/bp/Document/cd261946-4f6f-46cd-8539-9f9135d14463.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

55000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предметът на поръчката е „Изготвяне на Заявления за подпомагане и комплектоване на пакета от документи, необходими на община Брусарци за кандидатстване по Мярка М07 — „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, Подмярка 7.2. Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и спестяване на енергия” на „Програма за развитие на селските райони 2014 - 2020 г.”. Предметът на настоящата обществена поръчка включва в своя обхват изпълнението на следните дейности: Дейност 1: Изготвяне на Заявление за подпомагане и комплектоване на пакета от необходими документи за проект: «Рехабилитация на общински път MON 1061 от км 0+000 до км 1+800, включително реконструкция и уширение на мост при км 1+250, община Брусарци». Забележка: Общински път MON 1061 от км 0+000 до км 1+800 е включен в Решение № 236/13.04.2007 г. на Министерския съвет за утвърждаване списък на общинските пътища. Дейност 2: Изготвяне на Заявление за подпомагане и комплектоване на пакета от необходими документи за проект: «Реконструкция на улици и тротоари в гр. Брусарци, с. Василовци и с. Крива бара, община Брусарци».

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

79131000

Описание:

Услуги по подготовка и изготвяне на документи


Срок за получаване на офертите

07/07/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Програма за развитие на селските райони 2014-2020

Друга информация

1.1. Участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на глава 26 от ЗОП може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всеки от участниците в процедурата на настоящата поръчка се представлява от управителя/управителите си или от специално упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица. 1.2. През последните 3 (три) години назад, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изготвил най-малко 1 (едно) Заявление за подпомагане и/или Формуляр за кандидатстване/Апликационна форма или еквивалентно, необходими за кандидатстване с проектно предложение по програма или еквивалентна (проектното предложение трябва да е одобрено за финансиране от институцията или органа, пред който е подадено и който е отговарял за неговото одобрение); Заявлението за подпомагане и/или Формуляра за кандидатстване/Апликационната форма или еквивалентни, независимо от датата на възлагането му, трябва да е изготвено и прието в последните три години. Под „последните три години” следва да се разбира времето до датата на подаване на офертата за участие в настоящата поръчка. Дейностите по предоставяните услуги, трябва да са приключени и приети от съответния Възложител преди датата на подаване на офертата от участника. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за изпълнените услуги, се отнася за обединението като цяло, т. е. достатъчно е един или повече от съдружниците в обединението да докажат/покрият изискванията на Възложителя. 1.3. Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват в областта на изготвянето на Заявления за подпомагане и/или Формуляри за кандидатстване/Апликационни форми или еквивалентни. Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, горепосочения валиден сертификат или еквивалентен, представят онези участници в обединението, които ще изпълняват дейности по услугите предмет на поръчката и съобразно разпределението на дейностите по договора за обединение. Т.е. Само онези членове на обединението/консорциума (неюридическо лице), които при евентуално спечелване на поръчката, ще изпълняват реално услугите предмет на поръчката, представят валиден сертификат или еквивалентен. 1.4. Екипът специалисти, които ще отговарят за изпълнението на обществената поръчка, трябва да притежават необходимото образование, квалификация и професионален опит, както следва: 1.4.1. Главен експерт – Ръководител на екипа. Висше образование, степен „Магистър” в областта на правото или икономиката (или еквивалентна – „финанси” или счетоводство” или други в областта на икономиката) или техническите науки или публичната администрация. Общ професионален опит: минимум 5 (пет) години. 1.4.2. Експерт – Мониторинг. Висше образование, степен „Бакалавър” или по-висока. Общ професионален опит: минимум 3 (три) години. 1.4.3. Експерт – Юрист. Висше образование, степен „Магистър” или по-висока в областта на правото. Придобита юридическа правоспособност. Общ професионален опит в областта на Правото след придобитата юридическа правоспособност: минимум 3 (три) години. Срок за представяне на офертите 17:00ч. на 05.07.2016г. Отваряне на офертите - 11:00ч. на 06.07.2016г. в Заседателната зала на Община Брусарци.

Дата на изпращане на настоящата информация

28/06/2016  (дд/мм/гггг)