Версия за печат

BG-Велико Търново

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

2835

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

27.06.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 129009094

BG321, НВУ Васил Левски, бул. България, №76, За: подп. Калин Димов Карадимов, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 618850, E-mail: pur@nvu.bg, Факс: 062 618899

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.nvu.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nvu.bg/node/1176.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

7000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Доставка на канцеларски материали за нуждите на НВУ „Васил Левски” Материалите, са включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, поради което същата е предназначена съгласно чл. 12, от ЗОП за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. В представените документи участникът трябва да включи декларация по Образец № 9, относно това дали той, респективно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър. В случаи, че в поръчката участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра и/или техни обединения и техните оферти отговарят на изискванията на възложителя, заложени в обявата, офертите на останалите участници в процедурата не се разглеждат и оценяват. Когато участникът е посочил в офертата си, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или еквивалентен регистър се отнася и за тях

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

39263000

Описание:

Офис принадлежности


Срок за получаване на офертите

30/06/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

На основание чл. 188, ал.2 от ЗОП, със заповед на Възложителя № РД - 02-618/27.06.2016 г. е удължен първоначалния срок за подаване на оферти съгласно раздел III от настоящата информация. Отварянето на получените оферти ще се извърши на 01.07.2016 г. в 10.00 ч. в Дом на културата, ет. 2, гр. Велико Търново, бул. България № 76. Участниците следва да представят оферта, която да е в съответствие с изискванията на ЗОП, ППЗОП и на Възложителя. Офертата се изготвя по документацията и приложените към нея образци, публикувани на интернет страницата на Възложителя

Дата на изпращане на настоящата информация

27/06/2016  (дд/мм/гггг)