Версия за печат

BG-Вълчи дол

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

РД 08-01-762/15.06.2016 г

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

15.06.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000093474

BG331, Община Вълчи дол, град Вълчи дол, площад Христо Ботев №1, За: Нина Белева, България 9280, Вълчи дол, Тел.: 05131 2315, E-mail: beleva@valchidol-bg.com, Факс: 05131 3450

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.valchidol-bg.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://213.91.177.230:1180/ZopView.aspx?DosieID=105.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

70000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка на хранителни продукти и хляб за нуждите на Община Вълчи дол по проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Вълчи дол” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, съфинансирана от Фонда за европейско подпомагане на най - нуждаещите се лица за периода 2014-2020, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-03.02 „Осигуряване на топъл обяд - 2016”

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти


Срок за получаване на офертите

27/06/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Вълчи дол” по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, съфинансирана от Фонда за европейско подпомагане на най - нуждаещите се лица за периода 2014-2020, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-03.02 „Осигуряване на топъл обяд - 2016”

Друга информация

Към крайният срок за подаване на документи - 22.06.2016 г. - 17:00 часа се установи, че са входирани по - малко от три оферти, поради което се налага удължаване на срока за подаване на оферти съгласно изискванията на чл.188, ал.2 от ЗОП. Участниците следва да представят следните документи към офертата си: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата – по Образец № 1; 2. Административни сведения – по Образец №2, с посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; заверено от участника копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; при участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в които задължително се посочва представляващият и от които да е видно правното основание за създаване на обединението; 3. Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1, т.2 и т.7 от ЗОП -Образец №3; 4. Декларация и за отсъствие на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.3-5 вкл. от ЗОП Образец №4; 5. Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени за последните 3 години от датата на подаване на офертата, заедно с доказателство за извършената доставка - Образец № 14; 6. Декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за извършване на поръчката - Образец №15 с приложени към декларацията: „Удостоверение за регистрация на превозно средство” от ОДБХ за превоз на хранителни продукти от животински и неживотински произход-заверено от участника копие и Удостоверение по чл. 12 от Закона за храните за регистрация на обекта (обектите), с които участника разполага, за производство или търговия на хранителните стоки, предмет на поръчката – заверено от участника копие; 7. Декларация по чл. 66, ал.1 от ЗОП за подизпълнителите, работите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива, както и доказателство за поетите от подизпълнителите задължения - Образец №5; 8. Декларация по чл. 66, ал.1, изр. второ от ЗОП за подизпълнителите, работите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива, както и доказателство за поетите от подизпълнителите задължения -Образец №6; 9. Декларация от членове на обединение - Образец №7; 10. Техническо предложение - Образец №8; 11. Декларация за съгласие с клаузите на проекта на договор - Образец №9; 12. Ценово предложение - Образец № 10; 13. Декларация по чл. 6. ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари Образец № 11; 14. Декларация по чл. 3. т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Образец №12; 15. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника – оригинал или заверено за вярност копие. Документацията за участие и образците могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на община Вълчи дол - www.valchidol-bg.com, Профил на купувача от обособената електронна преписка на поръчката. Публикувани са и Техническата спецификация и проекто-договора. Офертите ще бъдат отворени на 28.06.2016 г. от 13:00 часа в град Вълчи дол, площад "Христо Ботев" №1, етаж 1, заседателната зала.

Дата на изпращане на настоящата информация

23/06/2016  (дд/мм/гггг)