Избор на изпълнител за доставка на хранителни продукти за нуждите на Общинска служба за социални услуги – гр. Велинград и във връзка с изпълнението на договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най- нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд - 2016“, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-03.02 „Осигуряване на топъл обяд 2016”, по която община Велинград е конкретен бенефициент, по три обособени позиции:
Обособена позиция 1: Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на Общинска служба за социални услуги – гр. Велинград и във връзка с изпълнението на договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най- нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд - 2016“, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-03.02 „Осигуряване на топъл обяд 2016”, по която община Велинград е конкретен бенефициент;
Обособена позиция 2: Доставка на закуски за нуждите на Общинска служба за социални услуги – гр. Велинград и във връзка с изпълнението на договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най- нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд - 2016“, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-03.02 „Осигуряване на топъл обяд 2016”, по която община Велинград е конкретен бенефициент;
Обособена позиция 3: Доставка на хранителни продукти за нуждите на Общинска служба за социални услуги – гр. Велинград и във връзка с изпълнението на договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най- нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд - 2016“, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-03.02 „Осигуряване на топъл обяд 2016”, по която община Велинград е конкретен бенефициент.
15811100, 15612120, 15894400, 15511000, 15551300, 15540000, 15100000, 03212000, 15831000, 15831600, 03142500, 15851000, 15870000, 03200000, 15300000
Описание:
Хляб
Брашно за хляб
Лека закуска
Мляко
Кисело мляко
Сирене
Месо и месни продукти
Картофи и сухи бобови култури
Захар
Мед (за ядене)
Птичи яйца
Макаронени изделия
Хранителни подправки и сосове
Зърнени култури, картофи, зеленчуци, плодове и черупкови плодове
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Идентификация на проекта
Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най- нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд - 2016“, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-03.02 „Осигуряване на топъл обяд 2016”.
Участниците следва да представят следните документи към офертата си:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, /Образец №1/;
2. Административни сведения/Образец №2/, заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; заверено от участника копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; при участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият и от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:
1. правата и задълженията на участниците в обединението;
2. разпределението на отговорността между членовете на обединението;
3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.;
3. Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1, т.2 и 7 от ЗОП /Образец №3/;
4. Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.3-5 вкл. от ЗОП /Образец №4/;
5. Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени за последните 3 години от датата на подаване на офертата, заедно с доказателство за извършената доставка /Образец №14/ - за всяка обособена позиция, за която участника представя оферта, поотделно;
6. Декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката /Образец №15/ - за всяка обособена позиция, за която участника представя оферта, поотделно;
7. Декларация за обекта за производство, съхранение и/или търговия с хранителни продукти, който ще бъде използван за изпълнение на поръчката /Образец №16/;
8. Декларация по чл. 66, ал. 1 от ЗОП за подизпълнителите, работите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива, както и доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. /Образец №5/ - за всяка обособена позиция, за която участника представя оферта, поотделно;
9. Декларация по чл. 66, ал. 1, изр.второ от ЗОП от подизпълнителите, работите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива, както и доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. /Образец №6/ - от всеки подизпълнител за всяка обособена позиция, за която участника представя оферта, поотделно;
10. Декларация от членове на обединение /Образец №7 - за всяка обособена позиция, за която участника представя оферта, поотделно;
11. Техническо предложение /Образец №8-1, 8-2, 8-3/;
12.Декларация за съгласие с клаузите на проекта на договор /Образец №9/ - за всяка обособена позиция, за която участника представя оферта, поотделно;
13. Ценово предложение /Образец № 10/ - за всяка обособена позиция, за която участника представя оферта, поотделно;
14. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари /Образец №11/;
15. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните деиствителни собственици /Образец №12/.
Пълна информация относно указанията към участниците за представяне на оферта, критериите за подбор по всяка една от обособените позици, както и образците на документи са достъпни в профила на купувача на община Велинград, посочен в настоящата информация.