Версия за печат

BG-Велинград

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

42442

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

01.06.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000351580

BG423, Община Велинград, бул.Хан Аспарух №35, За: Мария Николова-мл.експерт в отдел УСНРОПЗ, България 4600, Велинград, Тел.: 0359 53140, E-mail: obshtina@velingrad.bg, Факс: 0359 54341

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=42442&companyId=21202.

Адрес на профила на купувача (URL): https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=42442&companyId=21202.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

70000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Избор на изпълнител за доставка на хранителни продукти за нуждите на Общинска служба за социални услуги – гр. Велинград и във връзка с изпълнението на договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най- нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд - 2016“, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-03.02 „Осигуряване на топъл обяд 2016”, по която община Велинград е конкретен бенефициент, по три обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на Общинска служба за социални услуги – гр. Велинград и във връзка с изпълнението на договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най- нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд - 2016“, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-03.02 „Осигуряване на топъл обяд 2016”, по която община Велинград е конкретен бенефициент; Обособена позиция 2: Доставка на закуски за нуждите на Общинска служба за социални услуги – гр. Велинград и във връзка с изпълнението на договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най- нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд - 2016“, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-03.02 „Осигуряване на топъл обяд 2016”, по която община Велинград е конкретен бенефициент; Обособена позиция 3: Доставка на хранителни продукти за нуждите на Общинска служба за социални услуги – гр. Велинград и във връзка с изпълнението на договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най- нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд - 2016“, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-03.02 „Осигуряване на топъл обяд 2016”, по която община Велинград е конкретен бенефициент.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15811100, 15612120, 15894400, 15511000, 15551300, 15540000, 15100000, 03212000, 15831000, 15831600, 03142500, 15851000, 15870000, 03200000, 15300000

Описание:

Хляб
Брашно за хляб
Лека закуска
Мляко
Кисело мляко
Сирене
Месо и месни продукти
Картофи и сухи бобови култури
Захар
Мед (за ядене)
Птичи яйца
Макаронени изделия
Хранителни подправки и сосове
Зърнени култури, картофи, зеленчуци, плодове и черупкови плодове
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани


Срок за получаване на офертите

08/06/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най- нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд - 2016“, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05FMOP001-03.02 „Осигуряване на топъл обяд 2016”.

Друга информация

Участниците следва да представят следните документи към офертата си: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, /Образец №1/; 2. Административни сведения/Образец №2/, заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; заверено от участника копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; при участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият и от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.; 3. Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1, т.2 и 7 от ЗОП /Образец №3/; 4. Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.3-5 вкл. от ЗОП /Образец №4/; 5. Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени за последните 3 години от датата на подаване на офертата, заедно с доказателство за извършената доставка /Образец №14/ - за всяка обособена позиция, за която участника представя оферта, поотделно; 6. Декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката /Образец №15/ - за всяка обособена позиция, за която участника представя оферта, поотделно; 7. Декларация за обекта за производство, съхранение и/или търговия с хранителни продукти, който ще бъде използван за изпълнение на поръчката /Образец №16/; 8. Декларация по чл. 66, ал. 1 от ЗОП за подизпълнителите, работите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива, както и доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. /Образец №5/ - за всяка обособена позиция, за която участника представя оферта, поотделно; 9. Декларация по чл. 66, ал. 1, изр.второ от ЗОП от подизпълнителите, работите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива, както и доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. /Образец №6/ - от всеки подизпълнител за всяка обособена позиция, за която участника представя оферта, поотделно; 10. Декларация от членове на обединение /Образец №7 - за всяка обособена позиция, за която участника представя оферта, поотделно; 11. Техническо предложение /Образец №8-1, 8-2, 8-3/; 12.Декларация за съгласие с клаузите на проекта на договор /Образец №9/ - за всяка обособена позиция, за която участника представя оферта, поотделно; 13. Ценово предложение /Образец № 10/ - за всяка обособена позиция, за която участника представя оферта, поотделно; 14. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари /Образец №11/; 15. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните деиствителни собственици /Образец №12/. Пълна информация относно указанията към участниците за представяне на оферта, критериите за подбор по всяка една от обособените позици, както и образците на документи са достъпни в профила на купувача на община Велинград, посочен в настоящата информация.

Дата на изпращане на настоящата информация

01/06/2016  (дд/мм/гггг)