Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

95-00-3255

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

25.05.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000697371

BG411, Министерство на околната среда и водите, бул. Княгиня Мария Луиза 22, За: Михаил Гайдаржиев, България 1000, София, Тел.: 02 9406525, E-mail: mgaydarzhiev@moew.government.bg, Факс: 02 9803183

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.moew.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.moew.government.bg/?show=public_contracts&pid=168.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

42000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предметът на поръчката е: "Извършване на хамалски услуги между, и в административни сгради на Министерството на околната среда и водите (МОСВ), намиращи се в гр. София, ул. „Уилям Гладстон” № 67 и бул. „Княгиня Мария Луиза” № 22".

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

98392000

Описание:

Услуги по преместване


Срок за получаване на офертите

15/06/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Обществената поръчка е във връзка с Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.”

Друга информация

Услугите са свързани с преместването на административни структури на Възложителя между двете сгради, като в обхвата на предмета на поръчката са включени следните дейности: товарене и разтоварване на вещи – документи в кашони, мебели, офис оборудване, стелажи, метални шкафове, метални каси, апаратура, документация и др.; транспортиране на вещите между двете сгради на Възложителя; опаковане, разопаковане, демонтаж и монтаж и подредба на вещи – мебели, офис оборудване, стелажи, метални шкафове, метални каси, апаратура, документация и др.; преместване на вещи между помещенията в рамките на всяка от двете отделни сгради. Сградите са административни, пет етажни, с пътнически асансьори. Преместването ще се извършва поетапно, като ще бъде съчетано с извършване на текущ ремонт на работните помещения, поради което екипите на Изпълнителя ще работят в различни отделни периоди от време в рамките на общия срок на договора. Индикативен времеви график за дейностите ще бъде съгласуван с Изпълнителя при подписване на договора. До обявата за събиране на оферти, заедно с приложените към нея информация, образци и проект на договор е осигурен неограничен пълен, безплатен и пряк достъп в профила на купувача на адрес: http://www.moew.government.bg/?show=public_contracts&pid=167

Дата на изпращане на настоящата информация

25/05/2016  (дд/мм/гггг)