Версия за печат

BG-Монтана

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

88

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

17.05.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 821152916

BG312, Водоснабдяване и Канализация ООД, ул.Александър Стамболийски№ 11, За: инж.Николай Григоров-главен енергетик, България 3400, Монтана, Тел.: 096 383242, E-mail: vikzop@optilinkbg.com, Факс: 096 303522

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.vikmontana.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://vikmontana.com/publichni-pokani-i-protseduri-po-zop/.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

35000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

“Доставка на натриев хипохлорит /белина/” със съдържание на активен хлор 90гр. на литър, предназначен за обеззаразяване на питейни води.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

24962000

Описание:

Химически продукти, използвани за обработка на вода


Срок за получаване на офертите

26/05/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

ІІ. Изисквания на Възложителя: 2.1.Ценово предложение-съдържа предложението на участника относно цената за придобиване с парично изражение, цена в лева/кг без ДДС, франко база на Изпълнителя и франко база на Възложителя в гр.Монтана, съгласно образец №2 на ценовото предложение на Възложителя. 2.2. Техническо предложение, образец № 1; - техническото предложение трябва да съдържа: а) документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника; б) предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации и изискванията на възложителя; в) декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор; г) декларация за срока на валидност на офертата; 2.3. Предложение за срок на плащане след доставка и издадена фактура-30 /тридесет/ дни; 2.4. Предложение за срок на доставка след заявка-дни; 2.5. Информационен лист за безопасност на продукта; 2.6. Срок на валидност на офертата 60 /шестдесет/ дни; 2.7. Договор-проект /подпис и печат/ на участника; 2.8. Сертификат за качество „или еквивалентно/и”, заверен от кандидата; 2.9.Съгласувана техническа спецификация с Министерството на здравеопазването „или еквивалентно/и”; 2.10. Място на доставка-франко база на Изпълнителя и франко база на Възложителя в гр.Монтана; 2.11. Срок на годност на продукта ……… /…..../ месеца; 2.12.Сертификат за внедрена и поддържана система за контрол на качеството „или еквивалентно/и”; 2.13. Декларация за обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономически и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРС). 2.14.Към офертата участниците подават декларация по образец на възложителя за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1 – 5 и 7 ЗОП. 2.15.Декларацията за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 ЗОП се подписва от лицата, които представляват участника. Когато участникът се представлява от повече от едно лице, декларацията за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3 – 5 ЗОП се подписва от лицето, което може самостоятелно да го представлява. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган по чл.54, ал.1, т.1, т.2, т.3 изр.3 и т.6 от ЗОП. Ориентировъчно количество, необходимо за нашите експлоатационно-технически нужди за следващия едногодишен период е около 100 тона. Срок за получаване на оферти-до 26.05.2016 г. вкл., 17:00 часа. на адрес: гр.Монтана,бул.”Ал.Стамболийски”№11, етаж-2, деловодство-стая 203. Офертите ще бъдат отворени на дата 27.05.2016г., час 10:00 в стаята на главния инженер на адрес:гр.Монтана,бул.”Ал.Стамболийски”№11, етаж-2. Разглеждането и оценяването на офертите се извършва от комисия, назначена от Възложителя след получаване на офертите. За всички неуредени въпроси се прилагат разпоредбите на ЗОП и ППЗОП.

Дата на изпращане на настоящата информация

17/05/2016  (дд/мм/гггг)