Версия за печат

BG-Драгоман

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

04-00-145/12.05.2016г.

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

12.05.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000776235

BG412, Андрей Иванов - Кмет на община Драгоман, ул. Захари Стоянов №26, За: Бистра Грозданова - младши експерт Обществени поръчки, търгове и конкурси, България 2210, Драгоман, Тел.: 07172 2103, E-mail: obshtina_dragoman@abv.bg, Факс: 07172 2014

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.obshtinadragoman.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.obshtinadragoman.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2160:-0003-2016&catid=105:2016-05-09-10-10-21&Itemid=136.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

42000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка на специализирано транспортно средство, адаптирано за хора с увреждания, за нуждите на социален проект „Независим живот за гражданите на Драгоман”

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

34114300

Описание:

Превозни средства за услуги по оказване на социална помощ


Срок за получаване на офертите

19/05/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Поръчката трябва да се проведе за да се изпълнят дейностите по Договор № BG05M9OP001-2.002-0055-C001 за проект „Независим живот за гражданите на Драгоман“ сключен между община Драгоман и Министерство на труда и социалната политика (МТСП) чрез Главна дирекция „Европейски фондове, международни програми и проекти” към ОПРЧР

Друга информация

Офертите ще бъдат отворени на 26.05.2016г. в 13:30 часа, в Заседателната зала на община Драгоман, гр. Драгоман, ул. „Захари Стоянов“ №26. Начин на плащане: 1. авансово плащане в размер на 35% (тридесет и пет процента) от предложеното ценово предложение на Участника, в срок до 10 (десет) работни дни след подписване на Договора и представяне на фактура за авансово плащане; 2. окончателно плащане –в срок до 20 (двадесет) дни от доставката, приета с двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представена фактура за окончателно плащане с приспаднат аванс. Изисквания и условия при гаранцията за изпълнение Гаранцията за добро изпълнение e в размер на …………………… (словом: ………………………) лева, представляваща 2 % (две на сто) от стойността на договора, в една от следните форми: банкова гаранция в полза на Възложителя, застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя или депозит на парична сума по следната банкова сметка на Община Драгоман: БАНКА «ДСК» ЕАД, IBAN BG58 STSA 9300 3365 0010 20, BIC STSABGSF Когато Изпълнителят е избрал гаранцията за изпълнение да е под формата на банкова гаранция, то в нея следва да е посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност минимум 30 (тридесет) календарни дни, считано от окончателното приемане на изпълнението по договора, включително изтичане на гаранционните срокове предвидени в договора, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение на договора (депозит или банкова гаранция) се освобождава на два пъти, 50% в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписването на приемо- предавателния протокол за доставката на специализираното МПС, а останалите 50 % се освобождават в срок от 30 (тридесет) календарни дни след изтичането на гаранционния срок, освен ако Възложителят е усвоил същата, преди приключване на договора, поради неизпълнение от страна на Изпълнителя на някое от задълженията му в съответствие с определеното в него.

Дата на изпращане на настоящата информация

12/05/2016  (дд/мм/гггг)