Периодични доставки на канцеларски материали, консумативи и тонер касети за нуждите на МИ - МВР, по заявки на възложителя за срок от 12 месеца, с 4 обособени позиции според мястото на доставка:
ОП №1 - МБАЛ Централна клинична база на МИ - МВР, гр. София
ОП №2 - БПЛР - филиал в гр Варна
ОП №3 - БПЛР - филиал в гр. Хисаря
ОП №4 - БПЛР - филиал в гр. Банкя
В настоящата обществена поръчка могат да участват всички български и чуждестранни юридически или физически лица, които отговарят на изискванията, поставени от Възложителя. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 месеца от възлагане. Срокът за извършване на конкретната доставка е до 48 часа след заявяване, a за рециклиране на тонер касети до 72 часа след заявяване. Срок и начин на плащане: конкретните доставки се заплащат до 60 дни след приемане, представяне на приемно-предавателен протокол и оригинална фактура. Валидност на офертата: 90 /деветдесет/ дни от крайния срок за представянето й.Оферираните канцеларски материали, консумативи и тонер касети следва да отговарят на поставените от Възложителя условия в спецификация - Приложение №1. Заявяването на канцеларските материали, консумативи и тонер касети е определено от фактическите потребности на Възложителят и договорените количества може да не бъдат заявени в пълен обем, а определени матерали и консумативи да бъдат заявени в количества над прогнозните при съобразяване общата стойност на договора.
Договорът с определения за изпълнител участник се сключва при условията на проектодоговор - Приложение №6.При приемане на поставените от Възложителя условия, участникът следва да представи оферта по образец - Приложение №2.
Към офертата е необходимо да бъдат приложени следните документи:
1 Копие от документ за регистрация или ЕИК съгласно чл 23 от ЗТР,когато кандидатът е юридичесно лице или едноличен търговец 2 Копие от документ за самоличност, когато кандидатът е физическо лице.
2. Образец на оферта по приложение №2
3. Административни сведения по образец - Приложение №5.
4. Техническо предложение по образец - приложение №3.1 - 3.4 в зависимост от обособената позиция, за която участникът подава оферта.
5. Ценова оферта по образец - Приложение №4.1 - 4.4 в зависимост от обособената позиция, за която участникът оферира.
6. Декларации по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП
7. Списък на приложените към офертата документи, подписан от участника или упълномощен от него представител, като документите в офертата следва да се подредят в поредността, посочена в списъка, а той да бъде поставен като първи документ.
Офертите, отговарящи на поставените изисквания ще бъдат оценявани по критерий "най-ниска цена".
Участникът може да подаде оферта за една, повече или всички обособени позиции, като е длъжен да оферира комплексно за всички номенклатури в съответната обособена позиция.- Офертата и всички изготвени от участника документи се подписват от лицето,което го представлява или от упълномощен представител, като се приложи пълномощно с нотариална заверка на подписите.
- Всички представени на чужд език документи следва да бъдат представени и в превод на български език.
- Всички представени документи трябва да са в оригинал или заверени от участника копия с положен подпис и свеж печат,като се заверява всяка страница,включително документите представени на чужд език.
Условия и място за представяне на оферти:
-Офертата и приложените документи се поставят в непрозрачен,запечатан плик, върху който се посочва името на получателя на офертата(Възложителя);подателя на офертата, име, адрес за кореспонденция на участника, телефон, факс, електронна поща и надпис : "За участие в обществена поръчка с предмет: "Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на МИ - МВР".Офертата следва да бъде подадена в деловодството на Възложителя или изпратена по пощата до адреса на Възложителя до 16:00ч. на 17.05.2016 г. Заседанието на Комисията ще се проведе на 18.05.2016 година в 10.00 часа в Заседателна зала на МИ - МВР, гр. София, бул. "Ген. М. Скобелев" №79, Терапевтичен корпус.