Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

РД-25-63

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

09.05.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 831605845

BG411, УМБАЛ Света Екатерина ЕАД, бул. Пенчо Славейков 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.uhsek.com/puborders.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

42000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

“Доставки на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на УМБАЛ”Света Екатерина” ЕАД.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

39263000

Описание:

Офис принадлежности


Срок за получаване на офертите

17/05/2016 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Място и дата на отваряне на офертите: 18.05.2016 г., 10,00 ч. Място: Зала №1, партерен етаж на УМБАЛ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52 А. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Пълен достъп до Обявата и приложенията към нея е предоставен на посочения в обявата адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders, считано от датата на публикуване на обявата в електронен вид.

Дата на изпращане на настоящата информация

10/05/2016  (дд/мм/гггг)