ВЪЗПИТАТЕЛНО УЧИЛИЩЕ-ИНТЕРНАТ АНГЕЛ УЗУНОВ, ул. „Парка“, За: Георги Христов Янушев, България 4640, Ракитово, Тел.: 03542 2003, E-mail: vuirakitovo@abv.bg, Република България 4640, Ракитово, Тел.: 03542 2003, E-mail: vuirakitovo@abv.bg, Факс: 03542 2003
Място/места за контакт: ул. Парка
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.vuirakitovo.eu.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.vuirakitovo.eu/index.php/sample-sites.
Обект на поръчката е ДОСТАВКА с наименование “Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на възпитателно училище-интернат “АНГЕЛ УЗУНОВ” “ , като Изпълнителят ще изпълнява описаното в КОЛИЧЕСТВЕНАТА ТАБЛИЦА ПРЕДОСТАВЕНА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, която е неразделна част от ТОМ II - КНИГА II - ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ.
Кратко описание на Обществената поръчка:
“Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на възпитателно училище-интернат “АНГЕЛ УЗУНОВ” “, и обхваща следното: І - Хляб и тестени изделия - (1. Хляб “Добруджа” в бр.; 2. Хляб УС в бр.; 3. Закуски в бр.); ІІ - Пакетирани продукти - (1. Олио в литър; 2. Захар в кг.; 3. Сол в кг.; 4. Бял боб в кг; 5. Оцет в бутилка; 6. Нишесте в бр.; 7. Вафли шоколадови в бр.; 8. Маслини в кг.; 9. Суха паста в бр.; 10. Брашно УС в кг.; 11. Юфка в бр.; 12. Кроасани в бр.; 13. Ориз в кг.; 14. Леща в кг.); ІІІ - Замразени продукти – (1. Пиле бут в кг.; 2. Грах в бр.; 3. Кайма в кг; 4. Риба Пангасиус в кг.; 5. Татарско кюфте в бр.; 6. Кюфте 60 гр. в бр.; 7. Кебапче 60 гр. в бр.); ІV – Консерви – (1. Зелен Фасул в бр.; 2. Домати в бр.; 3. Лютеница в бр.; 4. Гювеч в бр.; 5. Конфитюр в бр.); V - Млечни продукти – (1. Сирене деликатес в кг.; 2. Кисело мляко БДС в бр.; 3. Сирене краве в бр.); VІ – Подправки – (1. Сода бикарбонат в бр.; 2. Червен пипер в бр.; 3. Черен пипер в бр.; 4. Бахар в бр.; 5. Канела в бр.; 6. Джоджен сух в бр.; 7. Чубрица в бр.; 8. Пикантина в бр.; 9. Дафинов лист в бр.; 10. Кимион млян в бр.; 11. Бакполувер в бр.); VІІ - Пресни плодове и зеленчуци – (1. Кромид лук в кг.; 2. Чесън в кг.; 3. Картофи в кг.; 4. Зеле в кг.; 5. Моркови в кг.; 6. Гъби в кг.; 7. Ябълки в кг.); VІІІ - Малотрайни продукти – (1. Наденица в кг.; 2. Яйца в бр.; 3. Салам- хамбург. ,телешки, камчия – 300гр. в бр.; 4. Кренвирши в кг.)
15850000, 15411200, 15411210, 15831000, 15872400, 03212000, 15871110, 15620000, 03222400, 15612100, 15811300, 03211300, 03212211, 15896000, 15897200, 15500000, 15872200, 15331100, 03142500, 15131230
Описание:
Тестени изделия
Олио за готвене
Олио за пържене
Захар
Сол
Картофи и сухи бобови култури
Оцет или равностоен на него
Нишесте и нишестени продукти
Маслини
Пшеничено брашно
Кроасани
Ориз
Леща
Дълбоко замразени продукти
Консервирани хранителни продукти
Млечни продукти
Подправки
Зеленчуци, пресни или замразени
Птичи яйца
Салам
Публичната част по отваряне на офертите, ще се проведе на 18.01.2016г. от 09:00 часа в сградата на ВЪЗПИТАТЕЛНО УЧИЛИЩЕ-ИНТЕРНАТ “АНГЕЛ УЗУНОВ”
Офертата следва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, върху който да бъдат изписани наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефони и лице за контакти, наименование на предмета на поръчката и следното съдържание:
т.1 ОБРАЗЕЦ№1 – Офертата;
т.2 ОБРАЗЕЦ№2 – Административни сведения;
т.3 ОБРАЗЕЦ№3 – Декларация за Единен идентификационен код в която се посочва единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ И/ИЛИ друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на поръчката;
т.4 копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият
т.5 ОБРАЗЕЦ№4 – Декларация за запознаване и приемане условията на обществената поръчка и действащото законодателство;
т.6 ОБРАЗЕЦ№5 – Декларация за запознаване и приемане на условията в проекта на договора и техническите спецификации
т.7 ОБРАЗЕЦ№6 – Декларация за използването или не използването на подизпълнител/и
т.8 ОБРАЗЕЦ№7 – Декларация за съгласие от подизпълнител
т.9 ОБРАЗЕЦ№8 – Декларация за съгласие за предоставяне на ресурс
т.10 Доказателство за извършена доставка/услуга удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или участникът следва да посочи публичен регистър, в който е публикувана информация за извършената доставка/услуга.
т.11 ОБРАЗЕЦ№9 – Списък за изпълнени услуги/доставки еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка
т.12 ОБРАЗЕЦ№10 – Техническо Предложение за изпълнение на поръчката
т.13 ОБРАЗЕЦ№11 – Ценово предложение
Всички документи в офертите на участниците, които не са на български език, се представят и в превод.
Когато за някой от посочените документи е определено, че може да се представят чрез „копие“ или „заверено копие“, за такъв документ се счита този, при който копието на документа има следното съдържание:
т.1 „Вярно с оригинала“;
т.2 името и фамилията на лицето, заверило документа;
т.3 датата, на която е извършил заверката;
т.4 собственоръчен подпис на посоченото лице, положен със син цвят под заверката.
Всички документи, изготвени на чужд език, следва да бъдат придружени с превод на български. Преводът на документите, които са идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на поръчката трябва да е официален превод