„Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12 ал.1 т.1 от ЗОП за нуждите на Окръжна прокуратура – Пловдив, Районна прокуратура – Пловдив и ТО Първомай към Районна прокуратура – Пловдив“
На основание чл.12 от ЗОП, поръчката е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
При възлагане на запазените обществени поръчки могат да участват лица, при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение. Тези лица трябва да са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на настоящата поръчка. Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да участват в запазена обществена поръчка, при условие че могат да изпълнят най-малко 80 на сто от нейния предмет със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс. За изпълнение на условието те могат да ползват подизпълнители или да се позовават на капацитета на трети лица, ако подизпълнителите или третите лица са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Участникът подробно описва как отговаря на тези условия в образеца „Представяне на участника“ (Приложение № 2) – вписване в регистъра по чл.83 от ЗХУ, % хора с увреждания или такива в неравностойно положение от списъчния състав, % от предмета на поръчката, който ще се изпълнява със собствени машини, съоръжения и ресурс, както и ако е приложимо – дали ползваните от него подизпълнители или трети лица са специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания.
В обществената поръчка могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Съдържание на офертата:
1.Декларация за лично състояние и критерии за подбор;
2.Представяне на участника;
3.Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо;
4.Техническо предложение, съдържащо:
а) предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации и изискванията на Възложителя ;
б) друга информация и/или документи, изискани от Възложителя, когато това се налага от предмета на поръчката.
5.Ценовото предложение.
6.Опис на представените документи.
Мостри:
1. Мострите следва да са опаковани отделно от представените документи и да бъдат обозначени по начин, от който да е видно кой участник ги представя и за коя обособена позиция се отнасят.
2. Мострите да са опаковани в устойчива опаковка и да бъдат придружени с опис.
3. Предаването и приемането на мострите се извършва въз основа на приемо-предавателен протокол изготвен в два екземпляра, подписан от служител на Възложителя и участника в процедурата или упълномощен от него представител.
4. При разглеждане на офертите от страна на комисията, целостта на опаковките на представените мостри ще бъде нарушена, с цел техния преглед.
5. Възложителите връщат всички мостри, чиято цялост и търговски вид не са нарушени, в срок до 10 дни от сключването на договора или от прекратяването на процедурата. Възложителят ще задържи мострите на участника, с който е сключен договорът за обществена поръчка, до приключване на договора.
Офертите се подават всеки работен ден от 8.30 до 17.00 часа, в срок до 27.01.2020г. включително, в служба „Регистратура, деловодство и архив“- гр.Пловдив, пл.“Съединение"№ 3 ет.6, стая 618.