„Доставка на канцеларски материали, офис принадлежности и копирна хартия по спецификация за нуждите на Окръжна прокуратура – Пловдив, Районна прокуратура – Пловдив и ТО Първомай към Районна прокуратура – Пловдив по две обособени позиции: Обособена позиция № 1: “Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности”; Обособена позиция № 2: “Доставка на копирна хартия”
Посочените в техническите спецификации количества са прогнозни и могат да се коригират в хода на изпълнение на договора до размера на прогнозната стойност на поръчката по съответната обособена позиция.
Възложителят си запазва правото да заявява канцеларски материали, офис принадлежности и копирна хартия извън включените в Техническите спецификации списъци, като заплащането се извършва за всяка изпълнена доставка, съобразно единичните цени на стоките (артикулите) по Каталога/Ценовата листа на Изпълнителя, актуална към момента на подаване на заявката.
Възложителят заплаща на Изпълнителя цена за всяка изпълнена доставка, съобразно единичните цени на стоките (артикулите), посочени в Ценовото предложение на Изпълнителя и/или Каталога/Ценовата листа на Изпълнителя, в срок до 10 (десет) календарни дни, считано от датата на подписване на двустранен приемо-предавателен протокол, удостоверяващ доставката на всички стоки, предмет на съответната заявка, и след представяне на оригинална фактура, като Изпълнителят съгласува текста на фактурата с Възложителя. Всички плащания се извършват в български лева, по банков път, по банкова сметка, посочена от Изпълнителя.
Съдържание на офертата:
1.Декларация за лично състояние и критерии за подбор;
2.Представяне на участника;
3.Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо;
4.Техническо предложение, съдържащо:
а) предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации и изискванията на Възложителя ;
б) друга информация и/или документи, изискани от Възложителя, когато това се налага от предмета на поръчката.
5.Ценовото предложение.
6.Опис на представените документи.
Мостри:
1. Мострите следва да са опаковани отделно от представените документи и да бъдат обозначени по начин, от който да е видно кой участник ги представя и за коя обособена позиция се отнасят.
2. Мострите да са опаковани в устойчива опаковка и да бъдат придружени с опис.
3. Предаването и приемането на мострите се извършва въз основа на приемо-предавателен протокол изготвен в два екземпляра, подписан от служител на Възложителя и участника в процедурата или упълномощен от него представител.
4. При разглеждане на офертите от страна на комисията, целостта на опаковките на представените мостри ще бъде нарушена, с цел техния преглед.
5. Възложителите връщат всички мостри, чиято цялост и търговски вид не са нарушени, в срок до 10 дни от сключването на договора или от прекратяването на процедурата. Възложителят ще задържи мострите на участника, с който е сключен договорът за обществена поръчка, до приключване на договора.
Офертите се подават всеки работен ден от 8.30 до 17.00 часа, в срок до 27.01.2020г. включително, в служба „Регистратура, деловодство и архив“- гр.Пловдив, пл.“Съединение"№ 3 ет.6, стая 618.