Версия за печат

BG-Ловеч

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

005

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

01.11.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000291591

BG315, Община Ловеч, ук.Търговска 22, За: Найден Вълчев, България 5500, Ловеч, Тел.: 068 688280, E-mail: lovechrsk@gmail.com, Факс: 068 688280

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.lovech.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://lovech.imeon.bg:4444/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=T6fP20wOMGw%3d.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

70000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

[„Предоставяне под наем, доставка, инсталиране и пускане в експлоатация, пълно сервизно обслужване и поддръжка на фабрично нови мултифункционални устройства“

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30100000

Описание:

Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели


Срок за получаване на офертите

06/11/2018 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП и чл.55, ал.1 т.1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата: чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансови взаимоотношения с дружества, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици: условията по чл.107 от ЗОП : чл.69, ал.1 и ал.2 от ЗПКОНПИ чл.101, ал.9, 10 и 11 от ЗОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, в-ля изисква от участника, определен за изпълнител да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основания за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерий за подбор. Документите се предоставят и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива. Прогнозната стойност е пределна и участник, чиято обща цена за изпълнение, надхвърля прогнозната стойност на обществената поръчка ще бъде отстранен от участие в настоящата поръчка. Обменът на информация между Възложителя и заинтересованите лица, респ. участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: - връчване лично срещу подпис; - по факс; - чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, или - на електронна поща, като съобщението се подписва с електронен подпис. - в електронен вариант на посочения от Възложителя и заинтересованите лица /участници e-mail адреси/ Възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие на адрес http:/ / 212.122.173.117:8080/ImeonWeb/frmAOP.aspx Документите, свързани с участието в процедурата, се представят от участника, или от упълномощен от него представител - лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адрес: гр. Ловеч, ул. „Търговска” №22, Център за услуги и информация на гражданите всеки работен ден от 8:00 до 17:30 часа до изтичане на крайния срок, съгласно обявлението. Документите се представят в запечатана непрозрачна опаковка, върху която се посочват: 1. наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо; 2. адрес за кореспонденция, телефон и по възможност - факс и електронен адрес; 3. наименованието на поръчката, за която се подават документите. Запечатаната непрозрачна опаковка включва горе описаните документи по т.9 от настоящите указания. Дата на отваряне на офертите 07.11.2018г. 10:00 часа Място на отваряне на офертите: [Стая 321 на общинска администрация Ловеч от 10:00 часа]

Дата на изпращане на настоящата информация

01/11/2018  (дд/мм/гггг)