Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

4

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

03.05.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 130367715

BG411, УМБАЛ Света Анна - София АД, ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1, За: Боян Авджийски / Диана Бенгарска, България 1750, София, Тел.: 02975-9011, E-mail: otdel.opd@abv.bg, Факс: 02975-9011

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.sveta-anna.eu/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.sveta-anna.eu/OP.html.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

69000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предмет на поръчката е изработка, доставка и монтаж на външни алуминиеви щори, вътрешни роло щори и комарници за УМБАЛ "Света Анна" - София АД, съгласно техническа спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата. Обхватът на поръчката включва следните дейности: 1. Изработка, доставка и монтаж на външни алуминиеви щори – до 260 кв.м. 2. Изработка, доставка и монтаж на вътрешни роло щори с блек аут плат – до 110 кв.м. 3. Изработка, доставка и монтаж на вътрешни роло щори с прозрачен плат – до 80 кв.м. 4. Демонтаж на външни алуминиеви щори – до 260 кв.м. 5. Изработка, доставка и монтаж на комарници – до 80 кв.м. Участниците подават само една оферта за изпълнение на поръчката, като не се допуска представяне на варианти. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 месеца или до усвояване на сумата от 69 000 лева без ДДС. Заявените количества за срока на договора зависят от потребностите на лечебното заведение, като стойността на заявките не може да надхвърля предварително заложената пределна сума. Лечебното заведение няма задължение за заявяването на пълния обем от дейности, предмет на процедурата и описани в спецификацията. Срокът за изработка, доставка и монтаж е по предложение на участника в работни дни, но не по-дълъг от 14 работни дни, считано от получаване на писмена заявка. Участникът следва да предложи гаранционно обслужване на монтираните щори и комарници. Гаранционният срок е по предложение на участника в месеци, но не по-кратък от 24 месеца от доставката и монтажа. Плащането се извършва в левове, по банков път, на посочената от Изпълнителя банкова сметка, отложено, в срок не по-малък от 60 /шестдесет/ календарни дни, считано от извършване на доставка и монтаж и представяне на следните документи: фактура, приемо-предавателен протокол и писмена заявка от Възложителя. Крайната цена включва всички разходи (изработка, доставка, монтаж и гаранционна поддръжка) до краен получател - УМБАЛ “Света Анна” - София АД. Офертите на участниците за изпълнение на поръчката трябва да са в пълно съответствие с изискванията и техническите характеристики, посочени в спецификацията, изготвена от Възложителя. Офертите на участниците следва да съдържат: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата; 2. Удостоверение за актуално състояние; 3. Декларация за срок на валидност на офертата; 4. Административни сведения; 5. Декларация за запознаване с проекта на договор; 6. Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП.; 7. Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.3-5 от ЗОП. 8. Техническо предложение за изпълнение на поръчката 9. Ценово предложение.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

39515400, 39515410, 44115700, 45421143

Описание:

Щори
Вътрешни щори
Външни щори
Монтажни работи на щори


Срок за получаване на офертите

16/05/2018 , 16:15 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Офертата се представя в Деловодството на УМБАЛ "Света Анна" - София АД - град София, ж.к. Младост 1, ул. "Димитър Моллов" №1, в непрозрачен, запечатан плик, надписан, както следва: •Име на участника •Предмет на публичната покана •Адрес за кореспонденция •Телефон/факс •Електронен адрес. Достъп до документацията за участие ще бъде предоставен на всички заинтересовани участници на сайта на Възложителя - www.sveta-anna.eu. Офертите ще бъдат отворени на 17.05.2018 г. от 13.00 часа в Административна сграда на лечебното заведение. Отварянето на офертите /действията по чл.97 от ППЗОП / е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, след представяне на документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно.

Дата на изпращане на настоящата информация

11/05/2018  (дд/мм/гггг)