Версия за печат

BG-Кърджали

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ЗОП-09-1173

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

11.05.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000225011

BG425, В и К ООД Кърджали, бул.България №88, За: Иванка Павлова, България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 65202, E-mail: wik_kardzhali@abv.bg, Факс: 0361 64655

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://vik-kardzhali.com/Inkaso2018.html.

Адрес на профила на купувача (URL): http://vik-kardzhali.com/Inkaso2018.html.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

70000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Инкасиране на суми от услуги, предлагани от “В и К”ООД, гр. Кърджали за абонати на дружеството” Обособена позиция I:„Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги в обособени пунктове и с ресурси на Изпълнителя на територията на Република България” Обособена позиция II:„Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги с ресурси на Изпълнителя и с пунктове разположени в населените места на територията обслужвана от „В и К” ООД гр.Кърджали” Обособена позиция III: Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги по предварително разпечатани фактури за 56 населени места в област Кърджали (с опция този брой да нарастне с още до 100 населени места) с ресурси на Възложителя(софтуер и предоставяне на фактури на хартиен носител) и Изпълнителя (човешки ресурс)

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

79940000

Описание:

Услуги по събиране на плащания, вземания и дългове


Срок за получаване на офертите

18/05/2018 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация


Дата на изпращане на настоящата информация

11/05/2018  (дд/мм/гггг)