BG-Варна

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ОПИ-3

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

27.03.2020 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 1218173091373

BG331, Окръжна прокуратура - Варна, ПЛ. НЕЗАВИСИМОСТ № 2,ЕТ.3, За: Емилия Иванова, Мариана Николова, България 9000, Варна, Тел.: 052 575442; 052 575450, E-mail: op@vn.prb.bg, Факс: 052 617881

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.prb.bg/bg/opvarna/obshestveni-porchki/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.prb.bg/bg/opvarna/obshestveni-porchki/.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

31917 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка на оригинални консумативи за МФУ, копирни машини, принтери и факс апарати, съвместими касети и барабани и зареждане на тези консумативи за нуждите на Окръжна прокуратура – Варна, Районна прокуратура – Варна и ТО- Девня към Районна прокуратура – Варна и ТО- Провадия към Районна прокуратура – Варна“

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер


Срок за получаване на офертите

14/04/2020 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни за целия период на договора и могат да се коригират в хода на изпълнение на поръчката до размера на прогнозната стойност на поръчката. Конкретните количества и видове стоки и услуги, които следва да се доставя/извършват от Изпълнителя, се определят от Възложителя с писмена заявка при необходимост. Заплащат се само заявените и доставени количества след получаването им по реда, определен в договора. Участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да доставя стоки и извършва услуги, които отговарят на техническите спецификации на Възложителя, определени в настоящата документация. Заявките ще се подават в електронен вид по електронна поща или на хартиен носител по поща или факс. Участникът, избран за Изпълнител, следва да осигури възможност за приемане на заявки всеки работен ден от 09.00 часа до 17.00 часа. Доставката по конкретна заявка трябва да се извършва всеки работен ден от 09.00 часа до 17.00 часа и се предава на определено от Възложителя лице, след предварително уговорен за това час. Срокът за доставка на заявените количества е до 3 (три) работни дни, считано от часа на получаване на заявките при работно време от 09.00 часа до 17.00 часа. При установяване на повреда в доставените консумативи, Възложителят прави рекламация, а изпълнителя се задължава да отстрани съответната повреда и рекламация в най-кратък срок. Изпълнителят е длъжен да замени за своя сметка некачествена стока, повредена касета или такава, която не съответства на спецификацията и техническото предложение, най-късно в 3 /три/ дневен срок от получаване на уведомление от Възложителя. Забележка: възможно най-краткия срок за отстраняване на рекламацията се оферира от Изпълнителя в часове. За всяка доставка се подписва двустранен протокол в три екземпляра- два за Изпълнителя и един за Възложителя. Офертите се подават всеки работен ден от 08:30 часа до 17:00 часа в срок до 14.04.2020 г. /включително/ в Отдел "ФСАД" на ОП- Варна - гр. Варна, ул. "Георги Атанасов" № 2, кабинет № 102.

Дата на изпращане на настоящата информация

27/03/2020  (дд/мм/гггг)