BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ПП-1/2019

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

06.01.2020 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000715054

BG411, УМБАЛ Св. Иван Рилски ЕАД, бул. Акад. Иван Гешов № 15, За: Ива Соколова, Ватикана 1431, София, Тел.: 00359 29526018, E-mail: op3@rilski.com, Факс: 00359 29526018

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.rilski.com/bg/obshtestveni-porachki/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://moderal.org/rilski2/ProfilePageMain#685.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

69999 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка на канцеларски материали” в УМБАЛ „Иван Рилски” ЕАД, София, с дейности подробно описани в Техтическа спецификация към документацията за участие, която е свободно достъпта на Профила на купувача: Електроннo досие: http://moderal.org/rilski2/ProfilePageMain#685 Срока на днействие на договора е 12 (дванадесет) месеца с прогнозна стойност 69999,00 /шейсет и деве хиляди деветстотин деведесет и девет / лв. без ДДС. Финансирането е от собствени средства.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса


Срок за получаване на офертите

16/01/2020 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Срок на валидност на офертите: 30.03.2020 Дата и час на отваряне на офертите: 17.01.2020 Час: 10:00 Място на отваряне на офертите: В сградата на УМБАЛ "Св. Иван Рилски" ЕАД, София, бул. "Акад. Ив. Гешов" №15, ет.2, зала "Образна диагностика" Плика с офертата трябва да съдържа: Опис на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - оригинал. В описа участникът следва да опише всички представени от него документи и информации. Всеки лист, съдържащ се в плика, задължително следва да бъде номериран и подреден в последователност съгласно описа. Данни за участника, включващи посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 3.Декларация по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП (за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от Закона за обществените поръчки) - съгласно приложен образец. Декларация по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП (за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3 - 5 от Закона за обществените поръчки) - съгласно приложен образец; Декларация по чл. 66, ал. 1 от ЗОП- съгласно приложен образец; Декларация по чл. 65, ал. 3 от ЗОП- съгласно приложен образец; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител- съгласно приложен образец; Декларация по чл. 101, ал. 9 и ал. 11 от ЗОП- съгласно приложен образец; Декларация по чл. 101, ал. 10 от ЗОП- съгласно приложен образец; Декларация за приема условията на договор- съгласно приложен образец; Декларация че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд- съгласно приложен образец; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС.Предложение за изпълнение на поръчката /техническо предложение/ -по образец.

Дата на изпращане на настоящата информация

06/01/2020  (дд/мм/гггг)