Документите, свързани с участието в процедурата се представят в запечатана непрозрачна опаковка, съдържаща:
1) Опис на представените документи;
2) Копие на договора за обединение, при участник обединение, (или друг документ за създаване на обединение), в което следва да са предвидени: правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението и дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. Когато в договора не е определен партньор, който да представлява обединението за целите на поръчката, участникът представя и документ, подписан от членовете на обединението, в който се посочва представляващия обединението партньор;
3) Декларация по чл. 54. aл.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП– Образец №2;
4) Декларация по чл. 54, ал. 1, т.3-6 от ЗОП - Образец №3;
5) Декларация за специфични национални основания - Образец №4;
6) Декларация за критериите за подбор Образец №5
7) Декларация по чл.66, ал.1 от ЗОП, за подизпълнители– Образец №6;
8) Декларация подизпълнители– Образец №7/ако е приложимо/
9) Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо, в това число:
-по отношение на обстоятелството по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 2 ЗОП - документ за извършено плащане или споразумение, или друг документ, от който да е видно, че задълженията са обезпечени или че страните са договорили тяхното отсрочване или разсрочване, заедно с погасителен план и/или с посочени дати за окончателно изплащане на дължимите задължения или е в процес на изплащане на дължимо обезщетение;
-по отношение на обстоятелството по чл. 56, ал. 1, т. 3 ЗОП - документ от съответния компетентен орган за потвърждение на описаните обстоятелства.
-по отношение на обстоятелствата по чл.56, ал.1, т.4 от ЗОП – документ, издаден от съответния компетентен орган, от който е видно, че дължимото вземане по чл.128, чл.228, ал.3 или чл.245 от Кодекса на труда е изцяло платено.
2. Оферта, която съгласно чл.39, ал.3 от ППЗОП, съдържа:
2.1.Техническо предложение, включващо: Предложението за изпълнение на поръчката трябва да включва попълнен и подписан Образец № 8 – оригинал.
Предложението за изпълнение на поръчката следва да бъде в пълно съответствие с Техническите спецификации.
Когато Предложението за изпълнение на поръчката не съответстват на техническите спецификации участникът ще бъде отстранен от участие в обществената поръчка.
2.2. Ценово предложение - Образец №9 – оригинал, като крайното ценово предложение да не бъде закръглено, а да бъде изписано до стотинка (до втория знак след десетичната запетая), да бъде посочена стойността без ДДС.
В своето Ценово предложение, участникът предлага цена за отделните услуги.
Предложената цена включва всички разходи, свързани с изпълнението на обществената поръчка.
Разглеждането, оценяването и класирането на офертите ще се състои на 26.08.2019 г. от 09:30 часа в административната сграда на ТП „ДГС – Казанлък” с адрес гр. Казанлък, ул. „Освобождение“ №19. Могат да присъстват представителите на участниците или упълномощени от тях лица. Неприсъствието на представители на участниците или упълномощени от тях лица не е основание за прекратяване или отлагане на разглеждането на офертите и ценовите предложения.
Срокът на валидност на офертите е 90 (дветдесет) календарни дни, считано от датата, определена за краен срок за получаване на оферти.Възложителят кани участниците да удължат срока на валидност на офертите, когато той не е изтекъл.
Когато срокът е изтекъл, възложителят кани участниците да потвърдят валидността на офертите си за определен от него нов срок. Участник, който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си, се отстранява от участие.