BG-Самоков

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

2128

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

12.01.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000770086

BG412, МБАЛ-Самоков ЕООД, гр.Самоков, ул.Македония 49, За: Ваня Ласкина, България 2000, Самоков, Тел.: 0722 66413, E-mail: mbal_samokov@abv.bg, Факс: 0722 66068

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.mbal-samokov.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.mbal-samokov.com/procurement.html.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

44615.92 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

,,Периодична доставка след заявка от Възложителя на канцеларски материали , съгласно приложена спецификация за нуждите на „МБАЛ-Самоков”ЕООД за срок от 1/една/година от сключване на договор“, съгласно спецификацията, приложена в документацията. Количествата са ориентировъчни и " МБАЛ- Самоков" ЕООД не се задължава да ги изпълнява в пълен обем и стойност от договорения период. Количествата на заявяваните доставки ще се определят в зависимост от конкретната необходимост. Задължително всички участници в процедурата, трябва да оферират всички номенклатурни единици от поръчка. Неоферирането на някоя от номенклатурните единици в поръчка е основание за отстраняване на участника от процедурата.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса


Срок за получаване на офертите

23/06/2017 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Офертите се представят до 16:00часа на 23.06.2017г. заведени при техническия секретар на „МБАЛ-Самоков”ЕООД,гр.Самоков п.к.2000, ул.”Македония”№49.Да бъдат посочени адрес за кореспонденция,телефон,факс и по възможност електронна поща; Да бъде представена в запечатан непрозрачен плик с надпис:,,Периодична доставка след заявка от Възложителя на канцеларски материали, съгласно приложената спецификация за нуждите на ,,МБАЛ-Самоков“ЕООД за срок от 1/една/ година от сключване на договора“. Офертата трябва да съдържа:Данни за лицето,което прави предложението и да бъдат приложени посочените документите изискани от Възложителя по настоящата поръчка. Дата,час и място на отваряне на офертите на 26.06.2017г. от 10:30 часа в ,,МБАЛ-Самоков”ЕООД,гр.Самоков,ул.,,Македония” №49,ет.3 – Рапортна зала. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Възложителят ще удължи срока по чл.188, ал.1 от ЗОП с най-малко три дни, когато в първоначално определения срок са получени по-малко от три оферти. Прекратяване на процедура:Съгласно чл.110,ал.3 от ЗОП ценовите предложения на участниците не трябва да надвишават посочената прогнозна стойност . На основание чл.110, ал.1, т.7 от ЗОП в решение за прекратяване на процедура възложителят ще запише най –ниската предложена цена и няма да сключи договор със същия предмет на цена, равна или по-голяма от посочената в решението, при следваща процедура, проведена в рамките на същата година./чл.110,ал.3 ЗОП/. Срок на поръчката: 12(дванадесет) месеца от датата на сключване на договора с изпълнителя. Място за изпълнение – за нуждите на „МБАЛ-САМОКОВ”ЕООД, гр.Самоков, ул.Македония №49 . Пълен достъп до Обявата и приложенията към нея е предоставен на посочения в обявата адрес на профила на купувача: http://www.mbal-samokov.com/procurement.html , считано от датата на публикуване на обявата в електронен вид.

Дата на изпращане на настоящата информация

12/06/2017  (дд/мм/гггг)