“Комплексна доставка на хранителни продукти за нуждите на ДГ № 75 „Сърчице“, район „Младост“”.
Кратко описание: Предметът на обществената поръчка е “Комплексна доставка на хранителни продукти за нуждите на ДГ № 75 „Сърчице“, район „Младост“”. Обем на поръчката: Количествата, посочени в Техническата спецификация (Приложение № 1), са ориентировъчни и зависят от текущите потребности на Възложителя в срока на действие на договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не се ангажира със закупуването на цялото количество, съответно количеството за конкретно детско заведение.
Възложителят може да заяви по-големи количества от дадена номенклатурна единица, но само в рамките на общата прогнозна стойност на договора.
Срок на действие на договора за изпълнение: Срокът на действие на договора за изпълнение на настоящата обществена поръчка е до 31.01.2018г., считано от датата на подписването му, или до изчерпване на предвидения финансов ресурс – което обстоятелство настъпи по-рано.
Договорът може да бъде прекратен предсрочно, в случай на изчерпване на общата стойност, за която е сключен, както и на други основания, определени в него.
Място на изпълнение: Доставки на хранителни продукти, следва да се извършват до сградата на ДГ № 75 „Сърчице“, ж.к. Младост 1а, ул.Сърчице" №4.
Начин на изпълнение: Обществената поръчка ще се изпълнява чрез периодични доставки в съответствие с предварително подадени заявки от детската градина. Заявките се подават по e-mail или факс, посочени от Изпълнителя. Доставките на хранителни продукти ще се извършват в работен за детската градина ден, следващ деня на заявката - ежедневно между 7.00 ч. и 8.30 ч. При доставяне на заявените количества хранителни продукти ще се издава приемо-предавателен протокол /стокова разписка/, съдържащ наименованието на ДГ и лицето, приело стоката, вид, мерна единица, количество и единична цена на продукта, както и общата стойност на доставката.
В стойността на поръчката се предвиждат всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката, в т.ч., но не само, всички застраховки, мита, данъци, такси, печалба, начислявани от участника, транспортни разходи за изпълнение на поръчката и всички други присъщи разходи за осъществяване на дейността в рамките на договорения период.
Цените на хранителните продукти се формират на база актуален бюлетин на САПИ ООД за региона. „САПИ” ООД (Система за агропазарна информация) е юридическо лице, упълномощено от България и Европейската комисия да следи за състоянието на пазара, като събира, обработва и разпространява информация за цените на всички продукти и стоки на територията на страната, с включени разходи по складиране, данъци, мита и други разходи предвидени от Изпълнителя.
Документацията за участие е публикувана в Профила на купувача на Възложителя.
Офертите ще бъдат отворени на 15.06.2017г. от 17:30 часа в сградата на Детска градина № 75 „Сърчице“, гр. София, ж.к. Младост 1а, ул. „Сърчице“ № 4. Цялата документация за участие в обществената поръчка е публикувана в Профила на купувача на Възложителя.