ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОСНОВНО УЧИЛИЩЕ ДИМЧО ДЕБЕЛЯНОВ, ул. Ландос № 34, За: Нели Хорозова, Република България 4006, Пловдив, Тел.: 0879 609223; 032 682331, E-mail: d.debelianov@abv.bg
Място/места за контакт: помощник директор - Учебна дейност
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.oudebelyanov.com.
Адрес на профила на купувача: http://info-m.eu/oudebelyanov/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
”Доставка на закуски или плод напитки за децата от подготвителните групи, ПИГ и учениците от І до ІV клас при ОУ "Димчо Дебелянов" - гр. Пловдив съгласно Постановление № 308/20.12.2010 г.на Министерски Съвет на РБ за осигуряване и разпределение на средствата за подпомагане храненето на децата от подготвителните групи в детските градини и училищата и на учениците от І до ІV клас и Постановление № 186/07.09.2010 г. на Министерски съвет".
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
15850000, 15813000, 15811510, 15321000, 15511000, 15332100
Описание:
Тестени изделия
Хранителни продукти, използвани за закуска
Сандвичи
Плодови сокове
Мляко
Плодове, преработени
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Доставките на закуски или плод и напитки, свързани с разнообразното и здравословно хранене на децата и учениците следва да бъдат осигурени прогнозно, общо за 517 броя деца и ученици от ОУ “Димчо Дебелянов”, попадащи в обхвата на Постановление № 308/20.12.2010 г. на МС на РБ за осигуряване и разпределение на средствата за подпомагане храненето на децата от подготвителните групи в детските градини и училищата и на учениците от І до ІV клас, от които: 225 броя ученици, посещаващи ПИГ ще получават втора закуска за деня.
Възложителят си запазва правото в рамките на стойността на договора, да намалява съответно да увеличава броя на децата и учениците, за които следва да бъдат осигурени закуска, напитки и плод в зависимост от посещаемостта на децата и учениците и при увеличаването на броя деца и ученици през новата учебна година, за които също следва да бъдат осигурени закуски, напитки и плод.
Общата прогнозна на стойност на поръчката е в размер е до 41666,67 лв. /четиридесет и една хиляди шестстотин шестдесет и шест лева и 67 ст./ без включен ДДС, съответно до 50000,00 лв. /петдесет хиляди лева/ с включен ДДС.
Обемът на доставките на храна - закуска/плод ще бъде в зависимост от нуждите на възложителя през периода на изпълнение на договора. Възложителят не поема задължение да заявява доставки на храна и да заплаща същата, в случай, че такава нужда не е конкретно възникнала. Изпълнителят по договора не може да претендира за обезщетение за това, че не са му възложени доставки.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Дейностите по поръчката следва да бъдат извършени до франко-склада /приемателното помещение/ в сградата на ОУ „ДИМЧО ДЕБЕЛЯНОВ”, с адрес: гр. Пловдив, район “Източен”, ул. ”Ландос” № 34.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
В обществената поръчка участникът, определен за изпълнител следва да гарантира изпълнението на следните общи изисквания: 1.Храната да е висококачествена, пълноценна и безопасна като отговаря на всички изисквания на националното и европейското законодателство в тази насока; 2.Храната следва да се доставя от обекти, регистрирани по чл.12 от Закона за храните; 3.Да е приготвена от хранителни продукти, които отговарят на изискванията, предвидени в Закона за храните и свързаните с него подзаконови нормативни актове; 4.Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба № 37/21.07.2009г. за здравословното хранене на учениците; 5.Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба № 9/16.09.2011г. за специфични изисквания към безопасността на храните, предлагани в детските заведения и училища; 6.Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба № 23/19.07.2005г. за физиологичните норми за хранене на населението;7. Да отговаря на изискванията на Наредба № 5/25.05.2006г. за хигиената на храните; 8.Доставяната храна следва да бъде приготвяна съгласно изискванията за съответната възрастова група на деца и ученици; 9.Храната да се приготвя в деня на доставката, при спазване на предварително представеното на възложителя седмично меню; 10.Предлаганите продукти да не съдържат генетично модифицирани организми; 11.Стоката следва да отговаря на опаковка и вид, отговарящ на българските стандартни норми и европейските изисквания;12.Участникът следва да гарантира добър търговски вид на предлаганите готови храни.13. Доставяните хранителни продукти да бъдат със здрави опаковки, с етикети на български език и да съдържат информация за вида на доставката, съдържание на хранителните продукти по възможност, производителя, качеството, грамаж, дата на производство и срока на годност съгласно Наредба № 9/16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните предлагани в детските заведения и училищата. 14.Доставките на закуски следва да са индивидуално опаковани като порция за всеки ученик в опаковки за еднократна употреба. В два от дните за доставка, закуските следва да са приготвени от пълнозърнесто брашно.15.Участникът, определен за изпълнител следва да осигури по един брой безплатна закуска за медицинската сестра и домакинката на училището.16.Участникът, определен за изпълнител следва да представя за съгласуване и одобрение от директора, менюто за закуските, плодовете и напитките до 12:00 часа всеки петък /учебен/ от седмицата, което меню ще се предлага на учениците след одобрението му от възлжителя/директора на училището за следващата седмица. Промяната на седмичното меню ще се извършва само след предварително писмено съгласуване с възложителя. Участникът следва да представи 4 броя менюта за две седмици за предлаганите закуски, плодове и напитки, които отговарят на нормативните изисквания и на техническата спецификация. Закуската трябва да включва разнообразни хранителни продукти и кулинарни изделия, които в рамките на една седмица да не се повтарят. 17.Единичната цена/стойност на закуските не може да бъде по-ниска от 0,55 лв. и по-висока от 0.65 лв. крайна цена. 18.При изпълнение на поръчката участникът следва да спазва техническата спецификация към документацията и действащите национални и международни стандарти в тази област.19. Закуската/плода за децата от подготвителните групи, ПИГ и учениците от 1-ви до 4-ти клас следва да се доставят всеки ден, а напитките – по график, съгласуван с изпълнителя и утвърден от директора на училището, при спазване на посочения часови график и сменност на обучение, посочени в документацията за участие. При всяка доставка на закуски или плодове, същите трябва да бъдат придружени със съответните сертификати за качество и произход, издадени от производителя посочен на същите или друг изискуем от законодателството на РБ, документ към датата на доставката.Документите, които следва да представят участниците са посочени в документацията за участие.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Офертите ще се оценяват по критерия - "икономически най-изгодна оферта".
Ще бъдат използвани следните показатели за определяне на комплексната оценка и относителната им тежест:
1. Предложен срок за реакция след рекламация на доставката – К1, с относителна тежест 50 точки.
2. Предложена обща цена за изпълнение на поръчката с вкл. ДДС – К2, с относителна тежест 50 точки.
МЕТОДИКА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ОЦЕНКАТА ПО ВСЕКИ ПОКАЗАТЕЛ:
1. Показател К1 - Предложен срок за реакция след рекламация на доставката – изразява се в число, представляващо отношение между предложения най-кратък срок (в минути) за реакция след рекламация на доставката от участник и предложения срок (в минути) за реакция след рекламация на доставката от конкретния участник, чиято оферта се оценява, умножено с тегловен коефициент 50.
най- кратък предложен срок
за реакция след рекламация
К1 = --------------------------------------------------- х 50
предложен срок за реакция след рекламация
от конкр. участник
ЗАБЕЛЕЖКА: В Техническото си предложение – Приложение № 1, участникът следва да предложи срок / минути за реакция след рекламация на доставката не повече от 120 и не по-малко от 60 минути, в който срок същият ще следва в случай че му бъде направена рекламация за доставени закуски и/или плодове, напитки от представляващия възложителя или от определено от него лице, ще достави закуски и/или плодове и/или напитки, които напълно отговарят на изискванията на възложителя и на нормативните актове, посочени в техническата спецификация, като транспортните разходи за неприетата доставка ще бъдат за негова сметка.
2. Показател К2 - Предложена цена за изпълнение на поръчката – изразява се в число, представляващо отношение между предложената най-ниска обща цена за изпълнение на поръчката в лева с вкл. ДДС от участник и предложената обща цена за изпълнение на поръчката в лева с вкл. ДДС от конкретния участник, чиято оферта се оценява, умножено с тегловен коефициент 50.
най-ниска предложена обща цена
К2 =-----------------------------------------------------х 50
предложена обща цена от конкр. участник
Комплексната оценка /К/ се получава от сбора на двата показатели:
К = К1 + К2
На първо място се класира участникът, получил най-висока комплексна оценка.
При равна комплексна оценка на двама или повече участници, на първо място се класира участник, който е получил повече точки по показател К1 – „Предложен срок за реакция след рекламация на доставката”.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1.1. Документацията за участие в поръчката ведно с публичната покана са публикувани в Профила на купувача – интернет страницата на възложителя и може да бъде намерена на следния интернет адрес - www.oudebelyanov.com, като същата може да бъде получена и от ОУ „Димчо Дебелянов” – ул. „Ландос" № 34, гр. Пловдив - /канцелария – етаж 2/ .
Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, като всички документи са систематизирани и подвързани в папка.
1.2. Техническото предложение и Ценовото предложение съответно Приложение № 1 и Приложение № 2 се поставят в отделни, запечатани и непрозрачни пликове, поставени в плика с офертата. Като същите се надписват по следния начин: “Техническо предложение” и Ценово предложение”.
1.3. Върху плика с офертата се посочват наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Върху плика задължително се изписва и предмета на обществената поръчка, за която се участва и подава оферта, както следва: Оферта за участие в обществена поръчка, провеждана по реда на Глава Осма „А“ от ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет: „ Доставка на закуски или плод и напитки за децата от подготвителните групи, ПИГ и учениците от І до ІV клас при ОУ "Димчо Дебелянов" - гр. Пловдив съгласно Постановление № 308/20.12.2010 г.”.
1.4. Офертата за участие се подава в сградата на ОУ „Димчо Дебелянов” на адрес: ул. „Ландос” № 34, гр. Пловдив, етаж 2, канцелария, до 16:00 ч. /шестнадесет часа/ на 26.04.2016 г. /двадесет и шести април две хиляди и шестнадесета година/.
1.4.Офертите ще се отварят и разглеждат на 27.04.2016 г. /двадесет и седми април две хиляди и шестнадесета година/ от 12:00 часа в ОУ "Димчо Дебелянов”, находящо се на адрес: в гр. Пловдив, ул.”Ландос” № 34, по реда на чл.68, ал.3 от ЗОП от комисия, назначена от Възложителя по реда на чл. 101г от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: