ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Дулово, ул. Васил Левски №18, За: д-р Юксел Ахмед, Република България 7650, Дулово, Тел.: 0864 23000, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 0864 23020
Място/места за контакт: гр. Дулово
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dulovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/dulovo-145/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на поръчката е „РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ОБЩИНСКИ СГРАДИ В ОБЩИНА ДУЛОВО ”, разделена на две обособени позиции.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45200000
Описание:
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1
- Рехабилитация на покрива на сградата на Община Дулово - прогнозна стойност до 39 500 лв. с ДДС;
- Рехабилитация на сградата на читалище с.Боил - прогнозна стойност до 40 000 лв. с ДДС;
- Рехабилитация на сградата на ЦДГ с. Правда - прогнозна стойност до 15 000 лв. с ДДС;
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2
- Рехабилитация на сградата на кметство с. Златоклас - прогнозна стойност до 6 000 лв. с ДДС;
- Рехабилитация на сградата на кметство с. Скала - прогнозна стойност до 25 000 лв. с ДДС;
- Рехабилитация на сградата на кметство с. Раздел - прогнозна стойност до 25 000 лв. с ДДС;
- Рехабилитация на сградата на ЦДГ с. Раздел - прогнозна стойност до 30 000 лв. с ДДС;
Общата максимална стойност на поръчката за всички обекти е 180 500 лв. с ДДС, в т.ч.
Обособена позиция №1 – 94 500 лв. С ДДС;
Обособена позиция №2 – 86 000 лв. С ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Срокът за изпълнение на поръчката е до 90 календарни дни, считано от датата на подписване на договора за възлагане на поръчката. 2. Всеки участник трябва: - да има регистрация в централен професионален регистър на строителя; - да притежава валидна застрахователна полица съгласно чл. 171 от ЗУТ; - да има опит в извършване на подобен вид строително-ремонтни работи и да разполага с необходимата техника и персонал за изпълнение на ремонта; 3. Всеки участник прилага попълнени от него образци на документи:
- Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от кандидата;
- Оферта за участие;
- Административни сведения за участника;
- Техническо предложение;
- Ценово предложение;
- Количествено – стойностни сметки;
- Декларация за приемане условията на проекто-договора;
- Декларация за техническо оборудване;
- Декларация за участие на подизпълнители;
- Декларация - съгласие за участие като подизпълнител (ако е приложимо);
- Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП;
- Декларация по чл.56 ал.1 т.11 от ЗОП;
- Копие, заверено от участника, от удостоверението за регистрация на кандидата в Централният професионален регистър на строителя.
- Копие, заверено от участника от: удостоверение за актуално състояние на търговеца (вписан в търговския регистър), идентификационен номер (БУЛСТАТ) или единен идентификационен номер (ЕИК);
- Копие, заверено от участника, от документ за регистрация на фирмата по ДДС (идентификационен номер по ДДС) или декларация, че същата не е регистрирана;
- Копие, заверено от участника, от валидна застрахователна полица съгласно изискванията на чл.171 от ЗУТ;
- Нотариално заверено пълномощно, в случаите когато управляващия и представляващ търговеца се представлява от друго лице.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Във формирането на комплексната оценка вземат участие следните показатели:
1. К1 – предложена цена /ПЦ/, с коефициент на тежест – 50, максимален брой точки -50;
2. К2 – срок на изпълнение на поръчката /СИ/, с коефициент на тежест - 50, максимален брой точки – 50;
К1 = (Минимална предложена цена/Цена по офертата)х 50
К2 = (Минимален срок за изпълнение/Срок на изпълнение по офертата)х 50
Комплексна оценка на офертите /КО/ = /К1 + К2/ х 100
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Посочената прогнозна стойност е с включено ДДС.
2. Отваряне и разглеждане на постъпилите оферти - 10:00 часа на 27.04.2016 г. в Заседателната зала на Община Дулово. При отваряне и оценка на предложенията могат да присъстват лицата посочени в чл. 68, ал. 3 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: