BG-Дулово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Дулово, ул. Васил Левски №18, За: д-р Юксел Ахмед, Република България 7650, Дулово, Тел.: 0864 23000, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 0864 23020

Място/места за контакт: гр. Дулово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dulovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/dulovo-145/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е „РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ОБЩИНСКИ СГРАДИ В ОБЩИНА ДУЛОВО ”, разделена на две обособени позиции.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 - Рехабилитация на покрива на сградата на Община Дулово - прогнозна стойност до 39 500 лв. с ДДС; - Рехабилитация на сградата на читалище с.Боил - прогнозна стойност до 40 000 лв. с ДДС; - Рехабилитация на сградата на ЦДГ с. Правда - прогнозна стойност до 15 000 лв. с ДДС; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 - Рехабилитация на сградата на кметство с. Златоклас - прогнозна стойност до 6 000 лв. с ДДС; - Рехабилитация на сградата на кметство с. Скала - прогнозна стойност до 25 000 лв. с ДДС; - Рехабилитация на сградата на кметство с. Раздел - прогнозна стойност до 25 000 лв. с ДДС; - Рехабилитация на сградата на ЦДГ с. Раздел - прогнозна стойност до 30 000 лв. с ДДС; Общата максимална стойност на поръчката за всички обекти е 180 500 лв. с ДДС, в т.ч. Обособена позиция №1 – 94 500 лв. С ДДС; Обособена позиция №2 – 86 000 лв. С ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

180500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Дулово

NUTS:

BG325

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Срокът за изпълнение на поръчката е до 90 календарни дни, считано от датата на подписване на договора за възлагане на поръчката. 2. Всеки участник трябва: - да има регистрация в централен професионален регистър на строителя; - да притежава валидна застрахователна полица съгласно чл. 171 от ЗУТ; - да има опит в извършване на подобен вид строително-ремонтни работи и да разполага с необходимата техника и персонал за изпълнение на ремонта; 3. Всеки участник прилага попълнени от него образци на документи: - Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от кандидата; - Оферта за участие; - Административни сведения за участника; - Техническо предложение; - Ценово предложение; - Количествено – стойностни сметки; - Декларация за приемане условията на проекто-договора; - Декларация за техническо оборудване; - Декларация за участие на подизпълнители; - Декларация - съгласие за участие като подизпълнител (ако е приложимо); - Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; - Декларация по чл.56 ал.1 т.11 от ЗОП; - Копие, заверено от участника, от удостоверението за регистрация на кандидата в Централният професионален регистър на строителя. - Копие, заверено от участника от: удостоверение за актуално състояние на търговеца (вписан в търговския регистър), идентификационен номер (БУЛСТАТ) или единен идентификационен номер (ЕИК); - Копие, заверено от участника, от документ за регистрация на фирмата по ДДС (идентификационен номер по ДДС) или декларация, че същата не е регистрирана; - Копие, заверено от участника, от валидна застрахователна полица съгласно изискванията на чл.171 от ЗУТ; - Нотариално заверено пълномощно, в случаите когато управляващия и представляващ търговеца се представлява от друго лице.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Във формирането на комплексната оценка вземат участие следните показатели: 1. К1 – предложена цена /ПЦ/, с коефициент на тежест – 50, максимален брой точки -50; 2. К2 – срок на изпълнение на поръчката /СИ/, с коефициент на тежест - 50, максимален брой точки – 50; К1 = (Минимална предложена цена/Цена по офертата)х 50 К2 = (Минимален срок за изпълнение/Срок на изпълнение по офертата)х 50 Комплексна оценка на офертите /КО/ = /К1 + К2/ х 100

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/04/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Посочената прогнозна стойност е с включено ДДС. 2. Отваряне и разглеждане на постъпилите оферти - 10:00 часа на 27.04.2016 г. в Заседателната зала на Община Дулово. При отваряне и оценка на предложенията могат да присъстват лицата посочени в чл. 68, ал. 3 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/04/2016