ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
ДОСТАВКИ НА КОМПЮТЪРНА ТЕХНИКА ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ПЛОВДИВ И СТРУКТУРНИТЕ Й ЗВЕНА
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30200000
Описание:
Компютърно оборудване и принадлежности
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Дейностите, предмет на поръчката включват доставки на различни видове компютърна техника – номенклатура от общо 26 артикула, включваща настолни компютърни конфигурации, преносими компютри, монитори, мишки и клавиатури, компютърни компоненти, конфигурация са компютърен сървър и мрежово устройство за съхранение на данни.
Номенклатурата, техническите характеристики и изисквания за изпълнение на дейностите, предмет поръчката са представени в техническите спецификации – Приложение № 1 към публичната покана. Количествата за отделните артикули не могат да бъдат предварително определени и възложителят ще заявява стока в зависимост от конкретно възникналите нужди.
Посочената прогнозна стойност е без включен ДДС като същата е лимитна и представлява общата стойност на договора за възлагане на обществената поръчка.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания за изпълнение на дейностите, предмет на възлагане:
Изпълнението на предмета на поръчката следва да се реализира в съответствие с техническите спецификации на възложителя, а условията, при които ще се реализира предметът на поръчката, правата и задълженията на страните, са подробно разписани в проекта на договор – Приложение №2 към публичната покана.
Административни изисквания:
Всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и предварително обявените от възложителя условия, могат да участват в обществената поръчка.
На основание чл. 16г, ал. 1 от ЗОП настоящата обществена поръчка е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, поради което в случай, че такива предприятия или кооперации подадат оферти за участие, които отговарят на критериите за подбор и изискванията на възложителя, офертите на останалите участници няма да бъдат разглеждани и оценявани. Във връзка с чл. 16г, ал. 7 от ЗОП всяко лице, което участва в качеството си на специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, посочва в офертата си номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз.
Лице, в качеството си на специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обществената поръчка при условие че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем лицето може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя информация по реда на чл. 16г, ал. 7 от ЗОП.
Критерии за подбор:
Участиниците трябва да имат внедрена и действаща система за управление на качеството, отговаряща на изискванията на международния стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификацията, включващ производство и/или търговия и асемблиране на компютърна техника.
Финансови условия:
Източник на финансиране на обществената поръчка е Община Пловдив като плащанията по договора ще се извършват от бюджета на Община Пловдив и на съответните структурни звена, ползватели на същия. Доставките ще се заплащат по единични цени, съгласно ценовото предложение на изпълнителя. Сроковете за разплащане са определени съгласно чл. 303а, ал. 2 от Търговския закон като условията са подробно описани в проекта на договор за възлагане на поръчката.
Условия за сключване на договор и срок на изпълнение:
Договорът за възлагане на обществената поръчка ще бъде сключен при условията на чл. 101е от ЗОП. Преди подписване на договор избраният изпълнител следва да представи следните документи: 1. Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1-4, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя; 2. Декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; 3. Гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора без включен ДДС. (гаранцията за изпълнение няма да бъде изисквана от лица, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания);
Срокът за изпълнение на поръчката е определен до 12 месеца, считано от датата на влизане в сила на договора или до изчерване на финансовия ресурс на възложителя, което от двете събития настъпи по-рано.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Обстоятелството „най – ниска цена” се установява по методика за определяна на комплексна оценка на офертата, включваща 26 показателя, отчитащи предложените в документа „Ценово предложение” единични цени за различните видове компютърна техника. Методиката за оценка на офертите е подробно разписана в Приложение №1а към публичната покана.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
За участие в настоящата обществена поръчка всеки участник следва да представи оферта със следното съдържание:
1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан /и подпечатан от представляващия участника;
2."Представяне на оферта" – по образец Приложение №3.
3. Заверено копие на валиден сертификат, издаден от лице по чл. 53, ал. 3 от ЗОП, удостоверяващ съответствието на участника с изискванията на международния стандарт ISO 9001:2008 или негов еквивалент, с обхват на сертификацията, включващ производство и/или търговия и асемблиране на компютърна техника.
4. „Техническо предложение”, изготвено в пълно съответствие с образеца на възложителя - Приложение №4.
5. „Ценово предложение”, изготвено в пълно съответствие с образеца на възложителя - Приложение №5.
Всички документи в офертата се представят на български език и се подписват от представляващия участника или от надлежно упълномощено/и лице/а, като във втория случай се прилага и съответното пълномощно (с изключение на изискуемите документи, които обективират лично изявление на конкретно/и лице/а - представляващо/и участника и не могат да се подпишат и представят от пълномощник).
Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, в деловодството на Община Пловдив, на следния адрес: ОБЩИНА ПЛОВДИВ, ГР. ПЛОВДИВ 4000, ПЛ. „СТЕФАН СТАМБОЛОВ” №1. На плика следва да се изпише предмета на поръчката и номера на публичната покана в АОП, както и данни за подателя.
Отварянето на офертите ще се проведе публично по реда на чл. 68, ал. 3 от ЗОП, на 26.04.2016г. от 11:00 часа в административната сграда на Общна Пловдив, ГР. ПЛОВДИВ 4000, ПЛ. „СТЕФАН СТАМБОЛОВ” №1, ет. 3, зала № 36.
Неразделна част от настоящата покана представляват:
Приложение №1 - Технически спецификации;
Приложение №1а - Методика за оценка на офертите;
Приложение №2 - Проект на договор;
Приложение №3 – Представяне на оферта (образец);
Приложение №4 – Техническо предложение (образец);
Приложение №5 – Ценово предложение (образец);
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: