ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Университет по хранителни технологии, бул. Марица № 26, За: проф.дтн Николай Менков - зам.-ректор, Р. България 4000, Пловдив, Тел.: 032 243580, E-mail: nimenkov@yahoo.com, Факс: 032 644102
Място/места за контакт: Университет по хранителни технологии
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uft-plovdiv.bg.
Адрес на профила на купувача: http://uft-plovdiv.bg/?act=show_page&id=1172.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Разработването на инвестиционeн проект, фаза технически за обновяване на две сгради в експлоатация на Университет по хранителни технологии-Пловдив с обща РЗП 17 561 кв.м.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
71000000
Описание:
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Университет по хранителни технологии, гр. Пловдив
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изискванията за изпълнение на поръчката са подробно разписани в Раздел ІІІ "Техническо задание" на утвърдената от възложителя Документация за участие (приложение I към Публичната покана).
Кандидатите за изпълнение на поръчката следва да отговарят на изискванията за проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране, Закона за устройство на територията и др. приложими нормативни актове по деййстващото законодателство , както и да покриват минималните изисквания на възложителя за технически възможности, квалификация и специфичен опит, посочени в Раздел IV от Документацията(Приложение I към Публичната покана).
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Предлагана цена - 55%
Срок за изпълнение - 45%
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Кандидатите изготвят офертите си в съответствие с указанията на възложителя в Документацията за участие (Приложение I към Публичната покана) . Ако офертата се подава от пълномощник, към нея се прилага пълномощното. Офертата се представя в непрозрачен запечатан плик, на който е посочен предметът на поръчката и подателя;
2. Получаването, разглеждането и оценката на офертите се извършва по реда на чл.101 "г" от ЗОП и по реда определен с вътрешните правила на Възложителя, публикувани на профила на купувача;
3. С класираното на първо място лице се слючва договор за изпълнение на поръчката по реда и условията на чл. 101 "е" от ЗОП;
4. Офертите се подават в Ректората на университета, гр. Пловдив, 4000 , бул. Марица “ № 26, стая 118, “Деловодство”, в работното време на университета до 16.00 часа на деня, посочен като краен срок за получаване на офертите.
5. На разглеждане от комисията подлежат само оферти представени по описания по-горе начин, форма и изисквания.
6. Документацията за участие(Приложениe I към поканата) и образците на необходимите за изготвяне на офертата документи (Приложение II към поканата) са публикувани на сайта на възложителя - Профил на купувача(вж. Раздел I.1.), откъдето могат да бъдат изтеглени от всички заинтересовани лица, безплатно.
8.Работата на комисията по отваряне, оценка и класиране на офертите ще започне на 25.04.2016 г. в гр.Пловдив, Университет по хранителни технологии, Ректорат, Заседателна зала, от 10,30 часа.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: