ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
РЗОК Монтана, бул. Трети март № 41, За: Даниела Пъневска, България 3400, Монтана, Тел.: 096 396110, E-mail: montana@nhif.bg, Факс: 096 396111
Място/места за контакт: РЗОК Монтана
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/853.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК- Монтана
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
31680000, 31520000, 31530000, 31300000, 44520000, 44411000
Описание:
Електрически принадлежности и аксесоари
Лампи и осветителни уреди
Части за лампи и осветителни уреди
Изолирани жици и кабели
Брави, ключове и панти
Санитарни изделия
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Възложителят заявява артикули от техническата спецификация, съобразно нуждите си. Общата стойност на доставките не може да надвишава 2 083 лева без ДДС за целия срок нна договора.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Доставяните артикули следва да отговарят на описанието и параметрите, посочени в техническата спецификация.
2. Доставките следва да се осъществяват след подадена от възложителя заявка. Със заявката възложителят определя вида и количеството на конкретната доставка.
3. След получаване на заявката от възложителя, в която са определени вида и количеството на конкретната доставка, изпълнителят следва да достави заявените материали на цена, съгласно ценовото предложение на изпълнителя в подходяща за съхранение и транспорт опаковка.
4. Стоките, предмет на договора следва да отговарят на европейските стандарти за качество и да са с гаранционен срок не по-малък от посочения от производителя.
5. Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове артикули на Възложителя в рамките на 2 (два) работни дни, считано от датата на подаване на заявката от Възложителя.
6. За всяка извършена доставка се изготвя и подписва приемо-предавателен протокол в два екземпляра от длъжностни лица на Изпълнителя и упълномощен представител на Възложителя. В протокола се отразяват вида и количеството на доставените артикули. Протоколът е основание за издаване на фактура от Изпълнителя и определя нейното съдържание.
7. Доставените стоки следва да бъдат с опаковки, обозначения, сертификати и/или декларации за съответствие, съобразно изискванията на българското законодателство.
8. Рекламации:
8.1. В случай на поява на скрит фабричен дефект (при правилна експлоатация и съхранение) на доставена стока, Изпълнителят се задължава в рамките на 2 (два) работни дни след уведомяването от Възложителя да изпрати свой представител, който да установи рекламацията и да извърши незабавно замяна на повредената стока с нова.
8.2. В случай на рекламация за количествени несъответствия и/или видими фабрични дефекти на доставените стоки, констатирани с двустранно подписан протокол, Изпълнителят извършва замяна в рамките на 2 (два) работни дни на дефектните или несъответстващи по количество стоки с нови.
Пликът с офертата трябва да съдържа:
2.1. Оферта по образец (Приложение № 1)–оригинал;
2.2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката по образец (Приложение № 2)- оригинал;
2.3. Ценово предложение за изпълнение на поръчката по образец (Приложение № 3)- оригинал;
2.4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а”, ”б”, „в”, „г”, „д” и ал. 5 от ЗОП по образец (Приложение № 4) - оригинал. Декларацията се попълва и подписва, съобразно изискванията на чл. 47 от ЗОП.
2.5. Декларация за приемане клаузите на договора по образец (Приложение № 5)- оригинал;
2.6. Списък на всички документи, които се прилагат към офертата по образец (Приложение № 6)- оригинал;
2.7 Документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър- оригинал или заверено от кандидата копие.
2.8. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата – оригинал: представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му правна регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и/или документи към нея и да представлява участника в настоящата процедура.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
ОФЕРТА в отговор на публична покана за възлагане на обществена поръчка с предмет „Доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК- Монтана”.
Върху плика с офертата следва да бъде посочено и наименованието на участника, пълен и точен адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес.
Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 101г, ал. 3 от ЗОП на 22.04.2016 година, 11:00 в стая №102 в административната сграда на РЗОК- Монтана гр. Монтана, бул. Трети март № 41
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: