ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Районна здравноосигурителна каса (РЗОК) Добрич, ул. Независимост № 5, ет. 4, За: д-р Бисерка Атанасова Пачолова, България 9300, Добрич, Тел.: 058 654500, E-mail: dobrich@dob.nhif.bg, Факс: 058 654555
Място/места за контакт: д-р Бисерка Атанасова Пачолова
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nhif.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/813.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК - Добрич.
Източник на финансиране: бюджетни средства
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
31681410, 44500000
Описание:
Електрически материали
Инструменти, брави, ключове, панти, съединителни скоби, вериги и пружини
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
46 артикула посочени в техническите изисквания, както и доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар. Извън посочените в ценовото предложение артикули, изпълнителят е длъжен да ги доставя на продажни цени на магазина/складовата база.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Административната сграда на РЗОК – Добрич, адрес: гр. Добрич, ул. ”Независимост” № 5, ет. 4 и обекта на изпълнителя в гр. Добрич
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Доставките следва да се осъществяват по подадена от възложителя заявка /на място, по телефон, факс или е-майл/. Със заявката възложителят определя вида и количеството на конкретната доставка. Материалите и резервните части се приемат в обекта на изпълнителя или на адреса на РЗОК – Добрич в срок от 24 ч. след подадена заявка от възложителя /на място, по телефон, факс или е-майл/.
2. При необходимост Възложителят ще формулира писмено конкретната заявка, а изпълнителят се задължава да извърши конкретната доставка на цената, съгласно ценовото предложение. За артикули, които не са посочени в ценовото предложение, същите се доставят на цени, които са актуални към момента на закупуването им в обекта на изпълнителя.
3. Доставените стоки следва да бъдат съобразени с изискванията на българското законодателство.
4. Заплащането на всяка доставка ще става след издаването на фактура за закупените от възложителя стоки. Доставените количества ще бъдат заплатени в срок от 5 (пет) работни дни по банков път на посочената от изпълнителя банкова сметка или в брой в обекта на изпълнителя.
5. При установени разлики във вида, количеството или качеството на заявените стоки представители на двете страни следва да съставят „констативен протокол” по силата на който изпълнителя е длъжен да отстрани за своя сметка пропуска в максимален срок от 5 (пет) работни дни. В случай, че доставчикът не се яви да подпише протокола в срок от 24 часа от надлежното му уведомяване, възложителят му изпраща едностранно изявление, в което описва своите констатации, което едностранно изявление има действие на „констативен протокол”.
6. Изпълнителят следва да притежава посочените в ценовата оферта материали и резервни части в обект (магазин или складова база) в района на гр. Добрич.
7. При необходимост от доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар извън посочените в ценовото предложение, изпълнителят е длъжен да ги доставя на продажни цени на магазина/складовата база.
8. При доставка на лампи от възложителя да се изземват същото количество изгорели такива.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Неразделна част от публичната покана са Техническите изисквания и указания за офериране, които могат да бъдат получени и на адрес: гр. Добрич, ул. ”Независимост” № 5, ет. 4, РЗОК Добрич.
Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 101г, ал. 3 от ЗОП на 20.04.2016 г. в 10:00 часа, в сградата на РЗОК – Добрич, с адрес ул. „Независимост” № 5, ет. 4, в стая № 417
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: