Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на образованието и науката, бул. Княз Ал. Дондуков № 2А, За: Виктор Атанасов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217458, E-mail: v.atanassov@mon.bg

Място/места за контакт: София, бул. Княз Ал. Дондуков № 2А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mon.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?c4wOQ3wqZu26ylQABsh8aVKYvA0OkWlc46ToXqP707/zsSYr3grdmdmfkiFnwHs9.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Обект на поръчката е осигуряване работоспособността на залите, обслужващи системата за автоматизирана обработка на резултатите от ДЗИ (2016) и осигуряване на нормално протичане на дейностите по обработка на изпитни работи във връзка с майска и септемврийска сесия на ДЗИ (2016).

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

51612000

Описание:

Услуги по инсталиране на системи за обработка на информация


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обществената поръчка включва следните дейности: 1.Обезпечаване работоспособността на компютърни зали, обслужващи системата за автоматизирана обработка на резултатите от ДЗИ (2016) - координация и възлагане на дейности на оператори по изпити и дати, ежедневен инструктаж, опазване на сигурността и консистентността на изпитните материали; 2. Предоставяне на оценителен софтуер за сканиране, автоматизирана обработка, разсекретяване, агрегиране и анализ на резултати от изпитни работи; 3. Обучение на до 80 потребителя (оператори, определени от Възложителя) за работа със софтуера и предоставяне на сертификат за успешно преминато обучение; 4. Съпътстващи дейности, анализ и верификация на данните.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

59400 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към техническите възможности и/или квалификацията на участниците: 1.1. Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен. 1.2. Участникът трябва да е изпълнил минимум 3 услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под дейности, сходни с предмета на поръчката се разбира обслужване на системи за автоматизирана обработка на големи масиви от графична и текстова информация, генерирана чрез компютъризирано разпознаване на текстови и графични символи. 1.3. Всеки участник трябва да разполага с офис на територията на гр. София. 1.4. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които да притежават необходимото образование и професионален опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на поръчката. Екипът от специалисти на всеки участник трябва да бъде съставен от минимум 5 (пет) висококвалифицирани специалисти, както следва: 1.4.1. Ръководител на екипа – ръководителят на екипа трябва да отговаря на следните изисквания за квалификация и професионален опит: -да има образователно-квалификационна степен „магистър“ в областта на природните науки, техническите науки, математика и информатика, съгласно ПМС № 125/2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и специалност в областта на информационните технологии, информатика, компютърни системи или еквивалентно; -да има най-малко 5 (пет) години професионален опит в областта на информационните системи и технологии и/или програмирането и/или уеб разработването. 1.4.2. Отговорници за изпитни зали - минимум 4 експерти, които трябва да отговарят на следните изисквания по отношение на квалификация и професионален опит: -да имат образователно-квалификационна степен „бакалавър“ в областта на природните науки, техническите науки, математика и информатика, съгласно ПМС № 125/2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и специалност в областта на информационните технологии, информатика, компютърни системи или еквивалентно; -да притежават най-малко 3 (три) години професионален опит в областта на информационните системи и технологии и/или програмирането и/или уеб разработването.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

06/04/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1 Всяка оферта трябва да съдържа: 1.1.Данни за лицето, което прави предложението–попълнено съгласно образец №1, приложен към документацията за участие; 1.2.Техническо предложение – попълнено съгласно образец № 2, приложен към документацията за участие. В техническото предложение се прилага описание на начина за изпълнение на изискванията на възложителя, посочени в техническата спецификация; 1.3.Ценово предложение – попълнено съгласно образец № 3, приложен към документацията за участие; 1.4.Копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице се представя съответен еквивалентен документ, съобразно националното му законодателство, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен. Документът следва да е представен в официален превод съгласно т.16а на Параграф 1, ДР от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, следва да се представи документ/споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие). Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. 1.5.Декларация за приемане клаузите на проекта на договор–попълнена съгласно образец № 4, приложен към документацията за участие; 1.6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника съгласно посоченото в т.2. от документацията за участие. 2.Офертата заедно с всички образци и документи, посочени в документацията за участие, се поставя в запечатан непрозрачен плик. Върху плика се посочва: предмета на поръчката, за която се участва; наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс или електронен адрес. Офертите се подават до 06.04.2016 г., 17:00. Офертите се подават лично или по пощата с обратна разписка, респ. куриер в деловодството на Министерството на образованието и науката гр. София 1000, бул. „Княз Ал. Дондуков“ №2А, стая №1 на партера. Всички оферти, представени след определения срок, не се разглеждат. Не се приема оферта в плик, незапечатан или с нарушена цялост. Тя незабавно се връща и това се отбелязва в регистъра на възложителя. 3.Предпоставки за отстраняване на участник: 3.1.Липса на изискуеми документи; 3.2.Документи, представени в незаверен от участника вид; 3.3.Оферти, получени след крайния срок за представяне на оферти; 3.4.Некоректно попълнена оферта – неспазени указания /условия, образци/ при попълването и/или обявените критерии, заедно с направените пояснения /забележки/ към тях. 4.Дата и място на разглеждане на предложенията: Постъпилите предложения ще бъдат отворени в 11:00 часа на 07.04.2016 г. в сградата на Министерството на образованието и науката, с адрес гр. София, бул. „Княз Ал, Дондуков“ № 2А. 5.Преди подписването на договор изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение – 3% от стойността на договора без ДДС, във вид на парична сума, внесена по сметка на възложителя или под формата на банкова гаранция с валидност 30 календарни дни след изтичане срока на договора. 6.При сключване на договор класираният на първо място участник представя следните изискуеми съгласно чл. 101е, ал. 2 от ЗОП документи: -документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя; -декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 7.Срокът на валидност на офертите не може да е по-малък от 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. 8.Всички документи са налични в профила на купувача, на интернет страницата на Министерството на образованието и науката.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

06/04/2016