ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Обект на поръчката е осигуряване работоспособността на залите, обслужващи системата за автоматизирана обработка на резултатите от ДЗИ (2016) и осигуряване на нормално протичане на дейностите по обработка на изпитни работи във връзка с майска и септемврийска сесия на ДЗИ (2016).
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
51612000
Описание:
Услуги по инсталиране на системи за обработка на информация
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Обществената поръчка включва следните дейности:
1.Обезпечаване работоспособността на компютърни зали, обслужващи системата за автоматизирана обработка на резултатите от ДЗИ (2016) - координация и възлагане на дейности на оператори по изпити и дати, ежедневен инструктаж, опазване на сигурността и консистентността на изпитните материали;
2. Предоставяне на оценителен софтуер за сканиране, автоматизирана обработка, разсекретяване, агрегиране и анализ на резултати от изпитни работи;
3. Обучение на до 80 потребителя (оператори, определени от Възложителя) за работа със софтуера и предоставяне на сертификат за успешно преминато обучение;
4. Съпътстващи дейности, анализ и верификация на данните.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Изисквания към техническите възможности и/или квалификацията на участниците:
1.1. Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен.
1.2. Участникът трябва да е изпълнил минимум 3 услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под дейности, сходни с предмета на поръчката се разбира обслужване на системи за автоматизирана обработка на големи масиви от графична и текстова информация, генерирана чрез компютъризирано разпознаване на текстови и графични символи.
1.3. Всеки участник трябва да разполага с офис на територията на гр. София.
1.4. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които да притежават необходимото образование и професионален опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на поръчката. Екипът от специалисти на всеки участник трябва да бъде съставен от минимум 5 (пет) висококвалифицирани специалисти, както следва:
1.4.1. Ръководител на екипа – ръководителят на екипа трябва да отговаря на следните изисквания за квалификация и професионален опит:
-да има образователно-квалификационна степен „магистър“ в областта на природните науки, техническите науки, математика и информатика, съгласно ПМС № 125/2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и специалност в областта на информационните технологии, информатика, компютърни системи или еквивалентно;
-да има най-малко 5 (пет) години професионален опит в областта на информационните системи и технологии и/или програмирането и/или уеб разработването.
1.4.2. Отговорници за изпитни зали - минимум 4 експерти, които трябва да отговарят на следните изисквания по отношение на квалификация и професионален опит:
-да имат образователно-квалификационна степен „бакалавър“ в областта на природните науки, техническите науки, математика и информатика, съгласно ПМС № 125/2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и специалност в областта на информационните технологии, информатика, компютърни системи или еквивалентно;
-да притежават най-малко 3 (три) години професионален опит в областта на информационните системи и технологии и/или програмирането и/или уеб разработването.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1 Всяка оферта трябва да съдържа:
1.1.Данни за лицето, което прави предложението–попълнено съгласно образец №1, приложен към документацията за участие;
1.2.Техническо предложение – попълнено съгласно образец № 2, приложен към документацията за участие. В техническото предложение се прилага описание на начина за изпълнение на изискванията на възложителя, посочени в техническата спецификация;
1.3.Ценово предложение – попълнено съгласно образец № 3, приложен към документацията за участие;
1.4.Копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице се представя съответен еквивалентен документ, съобразно националното му законодателство, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен. Документът следва да е представен в официален превод съгласно т.16а на Параграф 1, ДР от ЗОП.
Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, следва да се представи документ/споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие). Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката.
1.5.Декларация за приемане клаузите на проекта на договор–попълнена съгласно образец № 4, приложен към документацията за участие;
1.6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника съгласно посоченото в т.2. от документацията за участие.
2.Офертата заедно с всички образци и документи, посочени в документацията за участие, се поставя в запечатан непрозрачен плик. Върху плика се посочва: предмета на поръчката, за която се участва; наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс или електронен адрес. Офертите се подават до 06.04.2016 г., 17:00.
Офертите се подават лично или по пощата с обратна разписка, респ. куриер в деловодството на Министерството на образованието и науката гр. София 1000, бул. „Княз Ал. Дондуков“ №2А, стая №1 на партера. Всички оферти, представени след определения срок, не се разглеждат. Не се приема оферта в плик, незапечатан или с нарушена цялост. Тя незабавно се връща и това се отбелязва в регистъра на възложителя.
3.Предпоставки за отстраняване на участник:
3.1.Липса на изискуеми документи;
3.2.Документи, представени в незаверен от участника вид;
3.3.Оферти, получени след крайния срок за представяне на оферти;
3.4.Некоректно попълнена оферта – неспазени указания /условия, образци/ при попълването и/или обявените критерии, заедно с направените пояснения /забележки/ към тях.
4.Дата и място на разглеждане на предложенията: Постъпилите предложения ще бъдат отворени в 11:00 часа на
07.04.2016 г. в сградата на Министерството на образованието и науката, с адрес гр. София, бул. „Княз Ал, Дондуков“ № 2А.
5.Преди подписването на договор изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение – 3% от стойността на договора без ДДС, във вид на парична сума, внесена по сметка на възложителя или под формата на банкова гаранция с валидност 30 календарни дни след изтичане срока на договора.
6.При сключване на договор класираният на първо място участник представя следните изискуеми съгласно чл. 101е, ал. 2 от ЗОП документи:
-документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя;
-декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.
7.Срокът на валидност на офертите не може да е по-малък от 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти.
8.Всички документи са налични в профила на купувача, на интернет страницата на Министерството на образованието и науката.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: