ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
РЗОК - Благоевград, пл. Георги Измирлиев № 9, За: Светослав Александров Петкашев, Р. България 2700, Благоевград, Тел.: 073 88300411, E-mail: blagoevgrad@nhif.bg, Факс: 073 88300413
Място/места за контакт: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев” № 9
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg..
Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/753.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК - Благоевград
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
31681410, 44316000, 34913000
Описание:
Електрически материали
Железария
Различни видове резервни части
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
административната сграда на възложителя находяща се на адрес: гр.-Благоевград, пл. „Георги Измирлиев” № 9 .
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Доставките предмет на поръчката да се извършват в съответствие с всички нормативни, технически и на Възложителя изисквания.
2. Доставките следва да се извършват по направена от възложителя заявка по факс, е-mail или на място при посещение на уълномощеното лице на възложителя в обекта на изпълнителя. Със заявката възложителят определя вида и количеството на конкретната доставка. Завките за доставка ще се извършват според потребностите на възложителя.
3. Доставката следва да се извърши от изпълнителя с осигурен транспорт за собствена сметка в срок до 24 /двадесет и четири/ часа, считано от получаването на заявката от възложителя на адреса на възложителя - гр.Благоевград, пл."Георги Измирлиев" № 9 и на цена съгласно ценовото предложение на изпълнителя.
4. Доставените стоки следва да бъдат в подходяща за съхранение и транспорт опаковка и да бъдат придружени с всички документи, съпътстващи стоките (сертификат за произход и качество и/или декларация за съответствие, указания за прилагане изготвени на български език и др.) и гаранционен срок не по-малък от посочения от производителя.
5. Доставените стоки следва да бъдат нови и да отговарят на действащите стандарти.
6. Рекламации:
6.1. Рекламации по количествата на доставените стоки и видими фабрични дефекти се правят в момента на приемането на доставката с подписване на приемо-предавателен протокол, като изпълнителят отстранява несъответствията в рамките на 1 (един) работен ден.
6.2. Рекламации относно качеството и скрити дефекти се правят през цялото време на гаранционния срок на стоките. За стоките без гаранционен срок рекламации се правят в тридневен срок от откриването им.
6.3. Изпълнителя е длъжен да подмени дефектните стоки с годни такива не по-късно от 2 (два) работни дни от датата на протокола за рекламация.
6.4. Констатирането на гаранционни събития и рекламации става двустранно-съвместно между надлежно упълномощени представители на двете страни.
6.5. При неявяване на представители на изпълнителя в срок до една седмица след покана на възложителя, констатирането става едностранно от специално назначена комисия на възложителя, като при тази ситуация, изпълнителя е длъжен да приеме без спор, констатациите по протокола на тази комисия.
7. Обектът на изпълнителя да е с местонахождение на територията на гр. Благоевград.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Неразделна част към публичната покана са Технически изисквания и указания за офериране, заедно с приложения. Технически изисквания и указания за офериране могат да бъдат получени на адрес: гр. Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" №9 , Деловодство на РЗОК - Благоевград и на интернет адрес:http://www.nhif.bg/web/guest/753. Идентификационния номер на поръчката е 753. Офертите ще бъдат отворени на 28.03.2016г. в 10.30 часа в сградата на РЗОК - Благоевград, пл.”Георги Измирлиев” № 9, ет. 2, к-т 204.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: